Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL25 - rare raise villain

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Is dit een fold, een ship of een call op de flop met oog op het AI komen op de turn?

Wss heeft hij nix lijkt me toch..? Villain is 16/10/3 over 88 handen..

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1396433
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $27.71
      BB: $11.25
      UTG: $13.61
      UTG+1: $26.10
      MP1: $27.03
      MP2: $19.40
      CO: $21.69
      BTN: $23.95

Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with 9 :club: A :club:
      6 folds, Hero raises to $0.75, BB calls $0.50

Flop: ($1.50) Q :spade: Q :diamond: 6 :club: (2 players)
      Hero bets $0.75, BB raises to $2.70, Hero raises to $26.96 all in
  • 5 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Waarom denk je dat hij niks heeft? Heb je info over een 3bet% ?( wel een kleine sample zag ik).

Er zijn zat spelers die hier callen met broadways waaronder KQ, QJ, QT. Hij kan hier ook best pocket pairs hebben.

Ik denk wel dat hij zijn PP pairs zal folden tegen je shove (alhoewel ik dan niet zou snappen waarom hij je op de flop raist). Maar je maakt hier wel een play die high variance is volgens mij.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      In dit soort spots ben ik zo makkelijk te inducen, dat is waarschijnlijk mijn grootste leak atm. Zijn line slaat helemaal nergens op en dan level ik mezelf altijd om eenzelfde soort play te maken als jij hier doet.

Je kan hier het beste gewoon maar folden en accepteren dat je misschien outplayed bent.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      ik raise hier ook vaak met Qx op dit board tegen goede spelers juist omdat je niks rept en je vaak spewy 3bets uitlokt of loose calls.
      Als je hier niks hebt zoals in jouw geval kun je echter niet veel anders dan folden, callen met air OOP is al zeker geen optie en 3bet bluffen met air is spewy en je rept zelf ook helemaal niks waardoor je dus ook loose calls zult krijgen
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ah oke.. naja hij kent mij ook niet omdat 88 hand sample dus dan ga je op de line af he :P hij snap foldde uiteindelijk wel :) Maar mssn dan shove tegen fishy speler en dan fold tegen goede speler?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      tegen een fishy speler zou het al beter zijn ja omdat zij vaak zulke paired boards gebruiken om te bluffen, niet beseffend dat ze niks representen