AK preflop squeezespot vs 4B

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Party Poker No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) ($32.40)
      BB ($25.73)
      UTG ($23.90)
      MP ($18.09)
      CO ($25.75)
      Button ($32.75)

Preflop: Hero is SB with K, A
      UTG bets $0.75, MP calls $0.75, 1 fold, Button calls $0.75, Hero raises $3.15, 2 folds, MP calls $2.50, Button raises $9.37, 2 folds

Total pot: $10.75

Heyleuuw,

Is dit een goede squeezespot? Ik kan hier toch niet gewoon callen met AKo en folden is ook zo weak. Probleem is weliswaar de UTG range maar hij kwam ook niet zo tight over (iets van een 15% UTG range).

Is de sizing groot genoeg? Normaal doe ik 3+1 per caller + BB indien OOP, maar omdat er al 2 callers waren dacht ik dat de raisegrootte al groot genoeg was.

De BU besluit na een cold call te 4betten wat in mijn ogen sterk overkomt dus besloot ik te folden. Zijn stats zijn 18/12/3B 8.5%, wel over vrij kleine sample van ongeveer 150 hands. Maar hoe meer ik erover nadenk vind ik z'n play erg bizar. Ik zie hem namelijk niet AA/KK 3way callen. Blijft er dan nog AKs/QQ of JJ ofzo over, waar ik uiteindelijk nog een goede equity tegen heb, dus was een shove hier mss optimaler geweest. Wat denken jullie ervan? Thx.
  • 5 antwoorden