NL25 - Good river call?

• LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP ($20.10)
      Button ($25.79)
      SB ($61.30)
      Hero (BB) ($25)
      UTG ($29.69)

Preflop: Hero is BB with A, 7
      3 folds, SB bets $1, Hero raises to $2, SB calls $1

Flop: ($4) 9, 7, 10 (2 players)
      SB checks, Hero bets $2.25, SB calls $2.25

Turn: ($8.50) 4 (2 players)
      SB checks, Hero checks

River: ($8.50) 3 (2 players)
      SB bets $6, Hero calls $6

Total pot: $20.50 | Rake: $1

Wat vinden jullie van deze rivercall? Zijn line slaat nergens op en het enige wat in zijn range zit zijn draws: JQ, of FD's.. right?
  • 4 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Tx, 99, 77, 9T, JJ, QQ. maybe A9 als ie goed is voor value. voorderest idd alle draws die je hebt opgenoemd.

waarom 3bet je dit eigenlijk met een minraise? hij gaat nooit folden daarop gezien ie supergoeie odds krijgt, en je hand speelt niet bepaald lekker in een grote pot. ofwel 3bet je groter preflop, ofwel call/fold je (waar ik call de minst prettige optie vind, t speelt gewoon slecht postflop ondanks dat je positie hebt)
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Die donk-3-bet PF was omdat villain veel te veel opende. Ik wou gewoon een iets grotere pot IP spelen tegen zijn range.

Hij checked post-flop en called een vrij kleine pot-bet. Dit doet ie imo alleen met een draw.. want Tx handen raised ie hier wel om te protecten vanwege mogelijke FD's.

Zijn turn-check verteld me gewoon dat hij hier met een draw zit en hoopt dit goedkoop te drawen..(Er liggen immers 2 FD's en een SD) Aangezien hij Tx op de flop had gereraised. Ik besluit hier te checken voor showdown-value en omdat ik de pot klein wil houden.

Op de river bet hij een redelijk bedrag. Ik denk niet dat hij dit met 9x zou doen. Tx had hij op de flop gereraised vanwege dus de mogelijke FD.

Ik kan hem alleen maar op draws zetten. Meer zit echt niet in zijn range imo.. dus ik call zijn river-bluf.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      je weet dat zn preflop raising range gelijk is aan de range die ie heeft op deze flop, omdat je preflop niks eruit fold right?

ik zie niet in waarom hij Tx op de flop zou raisen overigens, gezien je wss met niks slechters callt.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Denk je dat hij de turn dan zou checken met Tx?

Tegen zo'n aggresieve speler verwacht ik minstens sterkte te zien met TP(T)K..
      Hij speelt dit zooo passief, wat totaal niet bij zijn image past.

Ik vind gewoon nog steeds dat ik, as played, de river onmogelijk kan folden omdat er ongelofelijk veel busted draws in zijn range zitten.