NL1 JJ op flop

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hallo allemaal dit is de eerste keer dat ik een hand post.

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BU = ($10.47)
      SB = ($10.00)
      BB = ($12.04)
      MP2 (Hero) = ($6.06)
      MP3 = ($7.25)
      CO = ($10.00)

Preflop: Hero is MP2 with J, J.
      Hero raises to $0.30, MP3 folds, CO raises to $0.90, BU folds, SB calls $0.85, BB folds, Hero calls $0.60.

Flop: ($2.8) 5, 2, 5 (3 players)
      SB checks, Hero checks, CO bets $1.50, SB folds, Hero ?

stats van SB: vpip 9, pfr 9, agression 1,3
      stats van CO: vpip 24, pfr 16, agression 2,0

CO verwacht ik preflop te 3bette op mij met ak, aa, kk, qq, jj, 10-10, 9-9, 8-8 of misschien zelfs met a-q maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Aangezien de SB fold op de flop zal die wel iets van a-j tot ak of kq. Aangezien de bet op de flop zet ik hem niet op ak of hij moet wel erg goed gebruik aken van zijn positie, maar de sb is erg tight dus ik verwacht het niet. dus ik zet zijn range ongeveer op 8-8 tot aa. Wat zoude jullie doen?

Groetjes.

PS: sorry voor fullring niet gelezen .. en ik vergat de kleur heb het nu allemaal gezien xD
  • 3 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Zou pre wat groter raisen. Heeft co zo'n wijde 3bet range dat hij medium pp's 3bet? SB zal aan zijn tighte stats te zien wel aan het setminen zijn denk ik. Flop call ik omdat JJ wel SD value heeft. Hij kan hier ook AK hebben en dit droge board (weet niet wat de suits zijn) cbetten. Als co de turn weer groot bet fold ik.
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Ik weet even niet wat je bedoelt met medium PP's . En de flop was rainbow btw
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Pocketpairs. Ik denk niet dat co jou gaat 3betten met 88-JJ preflop, tenzij een loose 3bet% heeft. Tegen unknowns ga ik ervan uit dat ze 3betten met QQ+ en AK. Je called zijn raise dus vooral om te setminen. Je mist de flop maar aangezien co dit board ook gaat cbetten met AK zou ik ff kijken wat hij op de turn doet :) .