to blog or not to blog

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ben aan het denken of ik weer een blog wil starten. enige vervelende is dat een blog elke keer langzaam sterft omdat ik niet met mijn zuurverdiende pokercentjes om kan gaan en het wegtilt.

ligt dit nou aan mijn blog?

merk wel dat ik altijd actiever wordt op ps als het goed gaat en als het kut gaat heb ik niet zo`n zin :D

dus je raad het al, momenteel gaat het goed, heb alleen de balen van de stomme olifant met zijn database en postnogwattes.

en ga komende 3 weken niet spelen, want dan heb ik vakantie.
      dus mijn eventuele blog zal dan niet bijgehouden worden.
  • 3 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Updates neerzetten en daar aan houden motiveert mij :)

Tevens ietwat sociale controle dat je niet tilt?
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      ben aan het denken of ik weer een blog wil starten. enige vervelende is dat een blog elke keer langzaam sterft omdat ik niet met mijn zuurverdiende pokercentjes om kan gaan en het wegtilt.

ligt dit nou aan mijn blog?

merk wel dat ik altijd actiever wordt op ps als het goed gaat en als het kut gaat heb ik niet zo`n zin :D

dus je raad het al, momenteel gaat het goed, heb alleen de balen van de stomme olifant met zijn database en postnogwattes.

en ga komende 3 weken niet spelen, want dan heb ik vakantie.
      dus mijn eventuele blog zal dan niet bijgehouden worden.
      Heb je 3 week om er goed over na te denken :D ..

Nah marcel, gewoon een blog beginnen en proberen elke dag 1 update enzo te geven, uiteindelijk zul je blij zijn met alle reactie's waardoor je postiever blijft wanneer het minder gaat.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      was vandaag laatste dag pokeren.
      heb niet superveel gepokerd, heb maar even de 2+2 thread over girah uitgespit :D
      en eerst even elephant gefixed zodat ik wat stats had en wat hands kon posten.
      de stats hebben denk ik al wel gewerkt, misschien dat ik er dan toch aan toe ben. ;)

misschien dat ik morgen of zo nog even forum check, om even mijn handposts te checken. maar ik ga de komende weken in ieder geval pokerloos leven. dus geen sitechecks etc. zal de nodige moeite kosten, maar is heel zinvol.

over poker. momenteel speel ik veel plo100 (lichtelijk brm onverantwoord, maar speel een vrij solide strat ivm vroeger) lagtardalert.
      af en toe wat nl100, maar is nog niet echt super, wil nog wel eens spewen tegen een station :)

ga over 3 weken gewoon lekker verder met wat ik nu doe hopelijk. ik hoop alleen dat mijn newplayer goodrun nog even aanhoud op WH. is een beetje conspiracy theory, maar eerlijk gezegd heb ik eigenlijk elke keer als ik stort een goodrun en daarna een epic badrun.
      helaas profiteer ik nooit genoeg van de goodrun om mijn badrunzz te compenseren. maar misschien is mijn mindset inmiddels geevolueerd.