Nl2 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Kan / moet ik hier folden op de river? Gezien zijn fishy stats en zijn agression factor vond ik dit een twijfel gevalletje.. Andere kant bedacht ik me ook, wat beat ik hier zelf? En dat is ook niet heel veel..

Moet je op NL 2 uberhaupt wel naar stats kijken, en kan je met abc poker ook al niet een normale winrate halen?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP1:
      $4,26
      Hero:
      $2,66

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:spade: , Q:spade:
      UTG2 folds, MP1 calls $0,02, 3 folds, Hero raises to $0,10, 2 folds, MP1 calls $0,08.

Flop: ($0,23) Q:club: , T:heart: , 6:club: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0,16, MP1 calls $0,16.

Turn: ($0,55) 4:spade: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0,26, MP1 calls $0,26.

River: ($1,07) Q:diamond: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0,66, MP1 raises to $1,86, Hero calls $1,20.

Final Pot: $4,79

Results follow (highlight to see):
      MP1 shows een full-house, tienen full of vrouwen (Ts Tc)
      Hero shows (As Qs)

MP1 wins with een full-house, tienen full of vrouwen (Ts Tc)
  • 4 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Stats zijn niet essentieel op de micro's. Ik gebruik ze wel om te oefenen met ranges, dat is wel handig als je ooit hoger wil spelen. Maar je moet hoe dan ook ABC blijven spelen op deze limieten (ik vergeet dat vaak :facepalm: ).

Je iso-raise prf is goed.

Flop groter betten, rond de $0,19 om te beschermen tegen draws.

Turn bet vind ik goed, er komen geen draws aan en je wilt geen freecard geven.

River had ik zelf groter gebet, hij kan lagere Q's hebben waarmee hij je afcalled naar de river en daar gaat hij je zeker mee afbetalen.
      Dat je nu tegen TT aanzit is pech, hij heeft z'n set erg passief gespeeld.
      Ik zie niet hoe je hier kunt folden maar misschien denkt de judge daar anders over ;) .
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Ik zou de flop en turn zeker groter uitbetten, nu geef je veel te goede odds om te drawen.
      De river zou ik ook wel callen omdat hij hier mindere Qx handen kan hebben (en hij ziet er wel aggro uit, mss dat hij een gemiste draw hier in een bluff veranderd.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Flop: bet $0,18
      Turn: bet $0,45 (dus iets van 2/3 pot a 3/4 pot)
      River: 2/3 pot wat wel goed is :)

Denk dat je hier vaak genoeg tegen lagere Qx aanzit naast spazz om dit te mogen callen :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Flop: bet $0,18
      Turn: bet $0,45 (dus iets van 2/3 pot a 3/4 pot)
      River: 2/3 pot wat wel goed is :)
      +1.

Het board is zodanig drawy dat je een stuk groter mag betten voor value en protectie, villain is een vis die veel te veel handen speelt en daardoor heeft hij veel zwakkere Qx en Tx in zijn range, en draws zoals KJ, J9, -draws, enzovoort.

Op de river gaat zelfs een wat passievere tegenstander hier Qx shoven, je zou nu nog wel een fold kunnen overwegen omdat je niet zo heel veel beat (KQ, QJ) en je niet heel erg commited bent, maar op NL2 is dit nog vaak zat een slechtere hand/bluf/random spaz zijn dat je hier eigenlijk vrijwel nooit kan folden. :)