Hulp bij keuze poker site

• xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Ik heb reeds accounts voor meerdere pokerrooms die in de lijst staan. Ik heb er echter nooit op gespeeld voor geld, enkel speelgeld.

De meeste zijn een ipoker skin en hou er niet zo van. Everest poker heb ik ook eens geprobeerd en dat ziet er nog baggerder uit.

Zijn er eventuele andere mogelijkheden die niet in de lijst staan?

Ik geraak er niet zo goed uit. :facepalm:
  • 6 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey xLadyFx,

Welkom op het forum :) .

Je zegt dat je al meerdere accounts hebt, en dat de meeste daarvan iPoker zijn. Wat voor accounts heb je nog meer?

Persoonlijk kan ik sowieso PartyPoker aanraden, maar als ik jou was zou ik [url=http://nl.pokerstrategy.com/quiz/platform/]deze pagina[/URL] eens bekijken. Hierop is aangegeven op welke rooms je je $50 startkapitaal mag aanvragen wanneer je de quiz hebt gehaald.

PartyPoker staat hier sowieso tussen, evenals Poker770. Everest staat er ook bij, maar daar heb je sowieso al een account.

Extra voordeel van Poker770 is overigens, dat als je daar een account aanmaakt, je sowieso een $7,70 startkapitaaltje ontvangt op dat account. Nadeel (voor jou) is dan echter wel weer dat het een iPoker-room is.

Ik hou het voor jou dan toch op PartyPoker, maar uiteindelijk komt het toch allemaal neer op je eigen smaak en die ken ik uiteraard niet.

Succes en als je verdere vragen hebt, laat maar weten :)

Orodin
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Bedankt voor de verwelkoming.

Ik heb reeds een account voor 770, Titan en Partypoker. Ik heb echter nog niet op die Partypoker account gespeeld. Is het dan wel mogelijk?

Voor Everest en william heb ik geen account maar die boeien precies niet. William omdat het ipoker is en Everest ziet er zo '80 uit dat ik mezelf daar niet zie spelen.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik begrijp wat je bedoelt t.a.v. hoe de client eruit ziet. Het oog wil immers ook wat. Wel is het natuurlijk zo, dat het uiteindelijk niet uitmaakt hoe een client eruit ziet. Je wilt 't liefst spelen op een room waar lekker veel visjes zitten.

Maar zoals ik al zei: smaken verschillen uiteraard!

Je hebt op je PP-account nog niet gespeeld, zeg je. Dan heb ik goed nieuws voor je:

Party Poker:
      Wanneer je bij Party Poker alleen een playmoney account hebt kun je bij de support afdeling van PartyPoker vragen of het mogelijk is om je account alsnog aan PokerStrategy.com te laten koppelen zodat je kunt profiteren van de bonus en StrategyPoints kunt verzamelen.

Let wel: deze informatie geeft geen garantie dat het ook lukt. Maar je kunt het PartyPoker in ieder geval vragen en dan zullen ze ernaar kijken!
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Ok bedankt. het is da toch maar William geworden. Bij PP zag ik weinig actieve tafels en bij William zit veel vis naar verluid. En het lijkt te kloppen, daarnet even gaan neuzen.

Ben in blijde verwachting om er aan te beginnen. :]
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Super. Heb je je startkapitaal al aangevraagd? Zo ja, dan hoop ik dat je de installatie- en downloadinstructies voor William Hill goed hebt opgevolgd, anders kan dat bij het tracken of gestort krijgen van je startkapitaal problemen opleveren.

Succes aan de tafels! :D

Trouwens, misschien is het ook leuk als je je even voorstelt in ons voorstelforum, zodat we je even officieel welkom kunnen heten! :)
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xLadyFx
      Ok bedankt. het is da toch maar William geworden. Bij PP zag ik weinig actieve tafels en bij William zit veel vis naar verluid. En het lijkt te kloppen, daarnet even gaan neuzen.

Ben in blijde verwachting om er aan te beginnen. :]
      William Hill is zeker geen slechte keuze!

- Veel vis
      - Veel strategypoints
      - Genoeg traffic op de laagste limieten

Veel succes met je pokercarrière. Let goed op je BRM en dan staat er je misschien een mooie toekomst te wachten :s_cool: