NL100 QQ oop

• Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Villain 30/18; 30% WTSD; fold weinig op cbets; 60% foldto3bet (kleine sample maar hij is stationy). 230 hands

Turnkaart is behoorlijk kut voor mij, het is een scarecard voor hem en hij heeft me eventueel gefloat met A hi. Moet ik hier in villains turnrange nog veel aces steken door zijn hoge WTSD en lage fold2cbet? Of stamp ik hier gewoon de rest er in. Probleem is dat hij in mijn ogen nu bijna nooit een shove gaat callen met minder.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      MP2:
      $69.05
      MP3:
      $103.25
      CO:
      $69.54
      BU:
      $78.95
      SB (Hero):
      $310.79
      BB:
      $63.00

Preflop: Hero is SB with Q, Q.
      MP2 calls $1.00, 2 folds, BU raises to $4.50, Hero raises to $14.00, 2 folds, BU calls $9.50.

Flop: ($30) 4, 4, J (2 players)
      Hero bets $15.00, BU calls $15.00.

Turn: ($60) A (2 players)
      Hero ???
  • 2 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      preflop kan eventueel groter, omdat hij toch relatief weinig fold op 3bets.
      voor value dan.
      flop zou ik zeker groter maken.
      halve pot tegen een stationish speler vind ik vrij crappy.

villain heeft nu op de turn nog 48 of zo over.
      ik ga eerlijk gezegd niet vaak folden.

twijfel alleen of checkccal of shove beter is.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Gezien zijn stacksize vind ik de betsizing eigenlijk prima gekozen. Je kunt wel iets groter gaan op de flop maar het is niet nodig en ik weet niet of het beter is. Hij heeft met de betsizing op de turn nog ~$50 over op de turn op een pot van $60 dus ik vind de betsize goed gekozen.

Turn is wel een vervelende kaart maar meer omdat je minder value gaat krijgen. Desondanks zou ik hier schuiven voor value in de hoop dat hij toch callt met 88-TT of JX.

Wat je nog zou kunnen doen als alternatief is turn checken en de river shoven. Dan ziet je line er iets blufferiger uit. Ander alternatief nog is om nog een kleine bet te maken op de turn van $12 ofzo om hem erin te houden met z'n zwakke holdings.

Ik zou nergens meer folden in de hand iig en toch een spot opzoeken om het geld erin te krijgen.