William Hill $10.000 depositors freeroll

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Freeroll details

• Naam: PS $10.000 Depositors Freeroll
      • Aanvang Freeroll: 14 augustus om 17:00 uur
      • Aanvang Registratie: 14 augustus om 14:00 uur
      • Prijzenpot: $10.000 + $500

Hoe kan ik meedoen?

1. Je hebt een via PokerStrategy.com aangemaakte William Hill account nodig. Als je hierover nog niet beschikt, maak er dan nu een account aan.
      2. Stort minimaal $20 tussen 1 augustus om 02:00 uur en 14 augustus om 13:00 uur.

Waar kan ik de freeroll vinden? Open de William Hill lobby en ga naar William Hill Exclusive.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet alleen tussen 1 augustus om 02:00 uur en 14 augustus om 13:00 uur plaatsvinden.

Eindig in de top 100 en win een voucher

Bovenop de $10.000 aan cash die al in de prijzenpot zit, worden er ook nog honderd vouchers weggegeven. Deze vouchers kan je gebruiken om te wedden op voetbalwedstrijden bij William Hill.

De vouchers worden uitgedeeld aan de top-100 van de freeroll, dus nog een extra reden om je A-game te spelen. Elke coupon heeft een waarde van $5, waardoor er $500 dollar aan de prijzenpot wordt toegevoegd.

Let op: Deze voucher is slechts geldig tot zeven dagen nadat je hem hebt ontvangen. Vergeet dus niet om hem op tijd te gebruiken.

• 8 antwoorden