NL25 67s freeplay

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,10/0,25 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 7:spade: , 6:spade:
      UTG calls $0,25, UTG+1 folds, UTG+2 calls $0,25, 6 folds, Hero checks.

Flop: ($0,85) 5:club: , 9:diamond: , 9:spade: (3 players)
      Hero checks, UTG checks, UTG+2 checks.

Turn: ($0,85) 8:club: (3 players)
      Hero bets $0,60, UTG calls $0,60, UTG+2 folds.

River: ($2,05) 8:spade: (2 players)
      Hero checks, UTG checks.
  • 13 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      afhankelijk van mijn stack en zijn stack. Als dat bijvoorbeeld nog 80 cent is op een pot van 2,05 dan knal ik op de river allin. Voor de rest lijkt me redelijk standaard, niet sterk gespeeld maar goed zat
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Gewoon 20 bb stack. Ik post in vervolg wel apart de stacks erbij.
    • MatthijsK
      MatthijsK
      Bronze
      Ik snap alleen niet waarom je checked op de River. Ik had er persoonlijk All-In mee gegaan aangezien er geen mogelijkheid is voor een Flush.
      Ook Full-House en hoger erg onwaarschijnlijk zijn met je tegenstanders eerdere spel. Eerdere spel is verder volgens het boekje
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsK
      Ik snap alleen niet waarom je checked op de River. Ik had er persoonlijk All-In mee gegaan aangezien er geen mogelijkheid is voor een Flush.
      Ook Full-House en hoger erg onwaarschijnlijk zijn met je tegenstanders eerdere spel. Eerdere spel is verder volgens het boekje
      Ik had nog $4 stack over, en ik was erg bang voor de full house.
      Hij had erg goed een pair 8's kunnen callen op de turn, of zelfs zijn trips 9's. Ik ga dan niet $4 in de pot smijten om $2 te kunnen winnen en ik denk niet dat slechtere handen hier hadden gecalled.
      Ik heb geen flauw idee wat ik had moeten doen op een raise van hem.
    • MatthijsK
      MatthijsK
      Bronze
      jij hebt meerdere handen tegen hem gespeeld dus heb je beter zicht op zijn spel dan ik. Als jij bang was voor die full-house dan lijkt checken me verstandig
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Voor mij was het ook een unknown hoor, misschien dat ik gewoon wat banger ben dan jij ;)
      Ik was wat terughoudener omdat ik nog een grote stack had, en dat vind ik moeilijk om te spelen
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Netjes gespeeld, je had er heel misschien nog iets uit kunnen peuteren op de river idd, maar hooguit een 2/3 bet met de kans dat je alleen gecalled zou worden door een betere.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Zou op de river nog wel betten. 1/2 - 2/3 potsize lijkt me hier wel ok. Een evt. reraise zou ik callen.
      Snap dat je bang was voor een FH, maar wat had je gedaan als villain op de river gebet had?
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Als Villain hier gebet had.. had ik mijn hand weggegooid. Dat kan alleen met een wanhopige bluf of met een Full House zijn. Een overpair had ie wel anders gespeeld en verder bestaat er niet echt een hand die waarde heeft.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Een minraise had je niet meer gecallt?
    • eruk
      eruk
      Bronze
      hmm, raise tot 30% pot had ik nog gecalled, maar serieuze raises daarboven denk ik niet meer.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik vind je check ok. je krijgt hier alleen actie van een 8 of een 9.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Ik vind je check ok. je krijgt hier alleen actie van een 8 of een 9.
      Dat is tegenstander afhankelijk. Op 25NL zijn er meer dan genoeg lui die hier callen met A high.