Marsteen's frisse tweede start

• marsteen
      marsteen
      Totaal
      Marsteen´s frisse tweede start
      Welkom in mijn nieuwe blog.

Pokerstars: dutchishaap
      Een nieuwe start

Op 29 juni is zoals iedereen weet de licentie van Full Tilt Poker ingetrokken, voor mij was dit een aardige klap aangezien mijn enige bankroll op Full Tilt stond en nog steeds staat. Een dag later vertrok ik voor 3 weken op vakantie naar Spanje en inmiddels ben ik alweer 2,5 weken thuis.
      Al vanaf de eerste dag die ik weer thuis doorbracht ben ik verder gegaan met wat ik altijd deed: strategy artikels lezen/videos bekijken/coachings bijwonen/ alle geposte handen in het handbeoordelingsforum bestuderen / een hoop blogs volgen en af en toe mensen railen. Alleen had/heb ik het gevoel dat er iets mist , het daadwerkelijk spelen van handen. Omdat ik het spelen van handen toch wel als een van de belangrijkste dingen vind ben ik opzoek naar iemand die mij wel een startkapitaal zou willen lenen.

Geschiedenis

Allereerst lijkt het mij niet meer dan logisch om een klein beetje over mijn recente pokergeschiedenis te vertellen. Nadat ik het startkapitaal ontvangen heb ben ik eerst begonnen met het bestuderen van de SNG strategie en na een aantal dagen break-even SNG’s gespeeld te hebben maakte ik de overstap naar MSS NL2.
      Het beviel me eigenlijk gelijk heel erg en ik heb toen op NL2 in ~30k handen 20$ profit binnen weten te halen door gewoon puur ABC te spelen en veel handen te posten. Deze 30k handen zijn in een klein aantal dagen gespeeld aangezien ik 16-tablde + veel sessies van +-1,5-2u per dag speelde. Ookal is een sample van 30k handen niet genoeg om veel over mijn spel te kunnen zeggen denk ik dat ik NL2 lekker crushte op dat moment. Langzaam ben ik toen overgestapt naar NL5 en ben ik gebruik gaan maken van HUD stats waar ik veel aan bleek te hebben en mede dankzij het gebruik van HUD bleef ik lekker groeien totdat Full Tilt gesloten werd.

Waar ben ik naar op zoek?

Eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die mij 15-20$ zou willen lenen om mij een tweede start te geven. Dit bedrag zou ik het liefst op Pokerstars ontvangen aangezien ik daar het liefst speel.

Wat zal ik zoal posten in deze Blog:
      -Dagoverzichten
      -Bankroll updates in grafiekvorm
      -Lastige handen/twijfelachtige handen ( post ik uiteraard ook in het handbeoordelingsforum)
      -Een lijst met daarin alle bestudeerde artikels/ videos + mogelijke vragen die ik tijdens het studeren tegen ben gekomen
      -Algemene vragen die tijdens het spelen in me op komen
      -En natuurlijk zal ik zo af en toe wat leuke songs/plaatjes posten

Nu dan eindelijk een lijstje met daarin mijn doelen:
      -Iemand vinden die bereid is om mij 15-20$ te lenen.
      -Beginnen met spelen op de door de staker gekozen pokerroom, nogmaals wil ik even zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar Pokerstars.
      -Verder gewoon doorgaan met studeren zoals ik dat nu doe, wat varieert van 1 tot soms enkele uren per dag.
      -Blog zorgvuldig bijhouden en zo vaak als mogelijk updaten
      -Actief blijven op het handbeoordelingsforum en door blijven gaan met het volgen van een hoop blogs

Als laatste zou ik graag nog even mee willen delen dat ik erg gemotiveerd ben en heel veel zin heb om weer te beginnen met spelen. Ik zal met de persoon bespreken hoe snel ik de lening af zal betalen.

Msn: marsteenpoker@hotmail.com
      Pokerstars: dutchishaap

Greetings from Marsteen.
  • 18 antwoorden