NL4 AQo in 4 way pot

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      CO = 11/9/7,7/370 (VPMIP/PFR/AF/Hands)

Mijn preflop raise wordt door 3 man gecalld.
      Ik besluit niet te c-betten op de flop, omdat het 4 way is.
      De CO is er aggressief en bet behind.
      Heb ik hier een spot voor een reraise, of gewoon fold?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4.29)
      UTG+1 ($4.02)
      MP1 ($7.75)
      MP2 ($3.73)
      Sol4r (MP3) ($4)
      CO ($4)
      BTN ($7.99)
      SB ($1.44)
      BB ($4.36)

Pre-Flop: ($0.06, 9 players) Sol4r is MP3 A :heart: Q :diamond:
      4 folds, Sol4r raises to $0.14, CO calls $0.14, 1 fold, SB calls $0.12, BB calls $0.10

Flop: 5 :club: 10 :club: 10 :spade: ($0.56, 4 players)
      SB checks, BB checks, Sol4r checks, CO bets $0.16, SB folds, BB folds
  • 5 antwoorden
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Waarom zou je hier willen reraisen? Ik zou zeggen nee je hebt geen goede spot. Ten eerste kan iemand makkelijk hier een T vast houden waardoor die trips heeft, als je deze persoon reraised weet ik zeker dat die er een mooie shove overeen doet of iets in die richting. Ten 2de zou het goed mogelijk zijn dat iemand een pocketpair heeft gecalled. Als ik dit bereken in pokerstove lig je al met 30 procent achter tegen deze range. Dus nee ik had hier gewoon gefold of gecalled omdat je je geen grote pot wilt spelen met deze hand. Spelers op de NL5 gaan vaak zo klein uitbetten als ze een made hand hebben of omdat ze goedkoop willen drawen of gewoon omdat het een fish is. Desalniettemin geen spot om te reraisen.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik had de hand ook gefold.
      Maar later begon ik te twijfelen of ik me misschien te makkelijk weg liet zetten.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik raise hier soms... :coolface:
      Z'n AF is heel hoog en als z'n agression frequency op de flop heel hoog is dan bluft hij hier vaak. Hij called prf waarschijnlijk met een pp dus hij zal meestal gemist hebben, Tx lijkt me sterk.

Mja het zal over het algemeen wel beter zijn om te folden en een betere spot af te wachten idd op de micro's.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      In een multiwaypot moet je dit gwn check/fold spelen. Het is soms moeilijk dit soort leuke handjes zonder gevecht weg te leggen, maar als je het eenmaal kan dan schiet je winrate omhoog ;)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      easy fold , multiway pot , je hebt niet zoveel backdoorequity , board is drawy , je hebt nog niet echt sample , ... fold :)