Uitcashen startkapitaal

• thesuns
      thesuns
      Bronze
      Om een lang verhaal kort te maken:

De $50 startkapitaal die ik van PokerStrategy heb gekregen (1,5 jaar geleden ong) staat op een Cake account. Nu, jammergenoeg was ik niet zo tevreden over de traffic en de software daar. Door wat geluk met een promotie op Full Tilt heb ik wat dollars gewonnen op een account die ik al had voor ik PS leerde kennen (account is dus niet gelinkt). De software daar was een pak beter en zo is de bal aan het rollen gegaan op FT. We weten echter allemaal wat er aan de hand is met FT en zodoende staat het overgrote deel van mijn bankroll geblokkeerd.

Mijn plan was nu om toch maar op Cake te spelen, uit te cashen en dan met dat geld aan de slag te gaan op Partypoker en/of Pokerstars (op beide heb ik nog geen account, dus die kan ik dan nog linken :-)). Nu is mijn vraag: hoe vaak moet ik door die $50 heengaan, of hoeveel rake moet ik genereren of wat dan ook vooraleer ik alles (de $50 startkapitaal inclusief) kan uitcashen?

Als er mensen zijn die tips kunnen geven over welke site (party of stars) de beste is voor mij (ik ben een 100% tournamentplayer en dat hoeft niet enkel hold'em te zijn), dan is dat ook altijd welkom.

En dan een laatste vraag: ik krijg voorlopig geen strategypoints bij. Ik speel nu op Cake weliswaar de microstakes (0.05/0.10), maar een kleine 1000 handen en een dikke $40 profit (ik sta er nu op $94) later heb ik nog altijd geen strategypoint te pakken. Kan het zijn dat ik door lange inactiviteit op Cake niet meer in aanmerking kom voor die punten of dat ik mijn account dien te heractiveren?

Alvast bedankt
  • 4 antwoorden