Status bevriezen op vakantie?

• rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Ik ben vrij trots op mijn nieuwe status als member hier bij PokerStrategy. Ik ben alleen eigenlijk van plan om deze week op vakantie te gaan en ga dus een weekje overslaan op pokergebied. Is het mogelijk dat deze periode niet mee telt voor mijn status? Ik ben nog lang niet klaar met mijn nieuwe deel aan limit artikelen en zit nu op het randje van mijn status ivm voorbereidingen.
  • 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik ben vrij trots op mijn nieuwe status als member hier bij PokerStrategy

Mag je inderdaad trots op zijn! Gefeliciteerd!

Helaas is het bevriezen van je status niet mogelijk. Voor het probleem van de artikelen heb je zelf in DIT topic al het antwoord gegeven. ;)
      Verder weet ik zeker dat je na je vakantie de status snel weer terug hebt.

Waar ga je naar toe op vakantie?
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Ik ga de bergen in Frankrijk onveilig maken. Ik vertek morgen en kom 10 dagen later terug ofzo. We zien wel.

Misschien dat ik mijn status nog kan behouden in de week daarop. Maar die ene week met minder punten kan me wel eens pijn gaan doen, aangezien mijn winrate voorlopig hoger is op 1/2$ Limit. Ik ben dus gestopt met daarnaast 2/4$ te spelen en speel nu via 2 sites. Kost me ook al wat marge. Lijkt me zonde om 3 weken te moeten wachten voordat die ene rotte week weg is :P

Maar er zijn ergere dingen! :D Ik ga het gewoon naar mijn zin hebben en ik zie wel als ik terug ben. Ga iig proberen om erbij te zijn bij de 10k free-roll. Is zonde om die te laten lopen ;) Wellicht tot dan aan de tafels..

Gr
      Willem
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Lijkt me zonde om 3 weken te moeten wachten voordat die ene rotte week weg is

Helemaal mee eens! Ik heb je zojuist een mail gestuurd, beantwoord deze maar wanneer je terug bent van vakantie. Voor nu alvast een prettige vakantie toegewenst!