Multitafels

• kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Ik ben het altijd gewoon geweest om op 1 tafel te spelen. Dan kan ik mijn tegenstanders bestuderen en tricken enz. Echter zie je zo wel minder flops. Dus ging ik eens experimenteren met meer tafels en op het eerste zicht lijkt het dan moeilijker om dat te gaan doen omdat er zoveel actie op je scherm verschijnt.

Is dat iets dat went?
  • 8 antwoorden
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Ja. Maar voer het geleidelijk op, anders ga je domme beslissingen nemen. Probeer er eerst twee, dan vier, dan zes, etc.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Ten eerste mtt = multi table tournament.
      Jij bedoeld multi tafelen :D

Maar klopt, het is veel meer actie, waardoor je bepaalde dingen over het hoofd gaat zien. Je moet je hier dan ook op aanpassen. Het best kan je eerst 4 tafel proberen, dan 6, dan 8 etc. Op die manier kunnen je hersens beter wennen aan de hoeveelheid informatie die ze moeten verwerken.

** edit meh net te laat
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
      Ja. Maar voer het geleidelijk op, anders ga je domme beslissingen nemen. Probeer er eerst twee, dan vier, dan zes, etc.
      +1, en als je stats gebruikt moet je ook minder je tegenstander bestuderen om te weten hoe hij speelt. Je zult het zelf wel merken wanneer het tijd is om er een tafel bij te nemen. vanaf het moment dat je je begint te vervelen of te veel handen begint te spelen neem je er gewoon een tafel bij.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Heb 4 geprobeerd maar vond het niet lekker spelen. 3 ging nog. Maar het is even wennen denk ik.

Met welk programma zie je die stats dan?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Er zijn er verschillende Holdem manger, pokertracker maar als je een gratis programma wil: Elephant van pokerstrategy:

http://www.pokerstrategy.com/software/
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Heb 4 geprobeerd maar vond het niet lekker spelen. 3 ging nog. Maar het is even wennen denk ik.

k zou beginnen met 2 en dan als je merkt dat dit vlot gaat naar 3 gaan. Hier trouwens meer informatie over het gebruik van stats en Elephant:

Het gebruiken van stats in je HUD

http://nl.pokerstrategy.com/video/13934/
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic

k zou beginnen met 2 en dan als je merkt dat dit vlot gaat naar 3 gaan. Hier trouwens meer informatie over het gebruik van stats en Elephant:

Het gebruiken van stats in je HUD

http://nl.pokerstrategy.com/video/13934/
      Ok bedankt. Eens bekijken
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Verder is het ook handig om eerst eens te kijken naar je speelstijl als je op een tafel speelt. Ik kan me voorstellen dat je dan wat losser speelt, aangezien je zo weinig flops ziet. Als je meerdere tafels tegelijk gaat spelen is het misschien verstandiger om tighter te spelen dan normaal. Je speelt dan gewoon de sterke handen en zo kom je ook minder voor moeilijke beslissingen te staan (dit is natuurlijk wel afhankelijk van het niveau waar je op speelt).