0,50 45 mans

• kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      2e hand gedeeld.
      had eerste hand AA gewonnen na AI op flop.

vind de k op de flop niet lekker omdat die makkelijk in villain range kan zitten .
      besluit zowel op flop als turn te betten na zijn check om initatief te houden.(turnbet groter of beter check behind ?? )
      na zijn AI op de river weet ik het niet meer en fold maar.

PokerStars - $0.45+$0.05|10/20 NL (9 max) - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (MP+1): 3,050.00
      CO: 1,360.00
      BTN: 1,650.00
      SB: 1,480.00
      BB: 1,500.00
      UTG: 1,460.00
      UTG+1: 1,500.00
      MP: 1,500.00

SB posts SB 10.00, BB posts BB 20.00

Pre Flop: (30.00) Hero has Q:diamond: Q:heart:

UTG calls 20.00, fold, fold, Hero raises to 100.00, fold, fold, SB calls 90.00, fold, fold

Flop: (240.00, 2 players) 3:heart: K:diamond: 7:club:
      SB checks, Hero bets 160.00, SB calls 160.00

Turn: (560.00, 2 players) A:spade:
      SB checks, Hero bets 180.00, SB calls 180.00

River: (920.00, 2 players) 8:spade:
      SB bets 1,040.00 and is all-in, fold

SB wins 920.00
  • 4 antwoorden
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Pre-flop is prima.

Persoonlijk bet ik zo'n flop met 1 overcard erg aggresief. Ik wil gewoon dat ie called met een koning en de rest fold. Dus in deze pot van 240 had ik 225 ofzo gebet.

Jij bet iets minder waardoor ie ook met bijv. A7 kan callen, waardoor je in dit geval op de turn beat bent. Speculatief natuurlijk.. maar ik bet graag wat meer om na een call gewoon de hand op te geven.

Als je dan gecalled word: Check behind turn, Check behind/fold river.

As played dus net zo, check behind turn. Die 180 chips op de turn had je kunnen besparen.

Fold river is standaard..

Hhm.. zit net even te denken: Als je toch besluit de turn te betten, bet dan wel groter inderdaad. 375, 400 ofzo.
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      Pre-flop is prima.

Persoonlijk bet ik zo'n flop met 1 overcard erg aggresief. Ik wil gewoon dat ie called met een koning en de rest fold. Dus in deze pot van 240 had ik 225 ofzo gebet.

Jij bet iets minder waardoor ie ook met bijv. A7 kan callen, waardoor je in dit geval op de turn beat bent. Speculatief natuurlijk.. maar ik bet graag wat meer om na een call gewoon de hand op te geven.

Als je dan gecalled word: Check behind turn, Check behind/fold river.

As played dus net zo, check behind turn. Die 180 chips op de turn had je kunnen besparen.

Fold river is standaard..

Hhm.. zit net even te denken: Als je toch besluit de turn te betten, bet dan wel groter inderdaad. 375, 400 ofzo.

mmmmmmmmm heb liever niet dat ie callt als die een k heeft........is niet zo best voor mn QQ :D
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik c-bet eigenlijk niet op zo'n boards. Zo verander je QQ in bluff.
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      Ha kokkie,

een limpcall van een zwakke speler zegt vaak dat hij een klein/middel paartje heeft, suited azen of wat suited broadways. Er zitten niet zoveel koningen in zijn range. Een mooie spot dus voor een c-bet. Die hoeft niet erg hoog te zijn. Er liggen immers geen draws, dus je bet niet voor protectie. Zo geef je hem ook de kans om te callen met een 7 en een pocketpair die de flop gemist heeft. Ik las een reactie van een grote c-bet op deze flop. Dat lijkt me niet zo verstandig, omdat je op die manier alleen gecalld wordt door beter. Je wilt natuurlijk ook wat value krijgen van slechtere handen.

Op de turn komt een A. als hij je op de flop met een K heeft gecalld gaat hij ws nu niet folden voor een klein betje. Een A fold hij sws niet. Pocket pairs folden nu wel na 2 barrels en 2 (of 3) overcards. Dus met een bet bereik je niets. Je kunt dus beter behind checken.

Na de 8 op de river en de donkbet allin zit er niets anders op dan te folden. Het is erg onwaarschijnlijk dat hij een draw omgezet heeft in een bluf, omdat er op de flop bijna geen draws lagen.