NL25 - JJ second pair

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Turn blijven doorbetten? Ik laat wel alle slechtere handen folden, maar c/c turn en c/f river is ook niet echt aantrekkelijk toch?

Villain is 14/11/2 over 30k hands met een fold to cbet flop 54% en fold to cbet turn 53%

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1398955
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $15.32
      BB: $29.03
      UTG: $9.65
      UTG+1: $9.18
      Hero (UTG+2): $25.00
      MP1: $10.00
      MP2: $10.35
      CO: $25.00
      BTN: $70.70

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+2 with J :club: J :spade:
      2 folds, Hero raises to $1, 3 folds, BTN calls $1, 2 folds

Flop: ($2.35) T :club: K :diamond: 4 :heart: (2 players)
      Hero bets $1.50, BTN calls $1.50

Turn: ($5.35) 6 :diamond: (2 players)
      Hero bets $3.75
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Als hij 54% foldt tegen een c-bet heeft hij hier toch meestal wel iets. Ik bedoel, hij heeft ook een aantal floats in zijn range, maar ik denk dat zijn fold to c-bet turn dan hoger zou zijn (niet?).

Persoonlijk denk ik dat ik voor check/fold turn ga. Ik dénk dat hij zijn handen met showdownvalue wel behind checkt om ze eventueel te valuebetten op de river. Aangezien ik niet denk dat hij veel floats in zijn range heeft zal hij op de turn niet heel vaak betten zonder een echte hand. Mocht je stats hebben dat hij dat wel doet zou ik gewoon c/c spelen.

Maar door op de turn te betten word je eigenlijk nooit gecalled door slechter. Er ligt wel een SD, maar daar hoef je nu niet echt te protecten. Nou ja, ik denk dat de keuze tussen protecten en jezelf isoleren tegen betere handen snel gemaakt is. Ik zou dan niet protecten en proberen goedkoop naar de SD te gaan.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Als hij 54% foldt tegen een c-bet heeft hij hier toch meestal wel iets. Ik bedoel, hij heeft ook een aantal floats in zijn range, maar ik denk dat zijn fold to c-bet turn dan hoger zou zijn (niet?).

Persoonlijk denk ik dat ik voor check/fold turn ga. Ik dénk dat hij zijn handen met showdownvalue wel behind checkt om ze eventueel te valuebetten op de river. Aangezien ik niet denk dat hij veel floats in zijn range heeft zal hij op de turn niet heel vaak betten zonder een echte hand. Mocht je stats hebben dat hij dat wel doet zou ik gewoon c/c spelen.

Maar door op de turn te betten word je eigenlijk nooit gecalled door slechter. Er ligt wel een SD, maar daar hoef je nu niet echt te protecten. Nou ja, ik denk dat de keuze tussen protecten en jezelf isoleren tegen betere handen snel gemaakt is. Ik zou dan niet protecten en proberen goedkoop naar de SD te gaan.
      denk dat hier alles al wordt gezegd wat er te zeggen valt, de turn zou je tegen aggressieve spelers wel nog kunnen c/c maar 2nd barrelen vind ik de minst goede optie omdat je je hand met shwdn value in een bluff verandert