NL25 - KK turned set

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Villain is 18/13/2 over 1,7k hands. Als hij de flop en turn called is een c/r op de river mssn beter voor value. Ik bedoel wss heeft hij geen weak made hand als hij turnbet besluit te callen. Dus hij heeft of een busted draw gecombineerd met een weak pair dat toch geen grote bet gaat callen of een monster die wel value hier wilt gaan halen. Dus mn vraag is beter c/r of b/jam?

Fold to cbet flop: 51%
      Fold to cbet turn: 25%

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1398966
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $31.03
      BB: $33.35
      UTG: $10.35
      Hero (UTG+1): $28.76
      MP1: $48.76
      MP2: $25.70
      CO: $28.86
      BTN: $25.30

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+1 with K :club: K :spade:
      1 fold, Hero raises to $1, 2 folds, CO calls $1, 3 folds

Flop: ($2.35) T :diamond: 4 :club: 5 :heart: (2 players)
      Hero bets $1.50, CO calls $1.50

Turn: ($5.35) K :diamond: (2 players)
      Hero bets $3.75, CO calls $3.75

River: ($12.85) J :club: (2 players)
  • 4 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Waarom kan hij geen weak made hand hebben als hij de turn called? Volgens de stats fold hij bijna nooit op de turn dus denk ik dat er nog een hoop weak made hands in zitten.
      Ik zou de river gewoon doorbetten omdat hij veel handen met showdownvalue behind gaat checken terwijl hij daar mogelijk wel nog een bet mee gaat callen. Als je wilt check raisen moet je hierbij weten of hij zijn gemiste draws hier wel gaat betten, jouw range is namelijk erg sterk en hij zou dus bang moeten zijn voor een check/call.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Maar het probleem is juist dat ik uit sterkere handen meer value wil hebben. Als ik hier besluit te betten haal ik toch geen value meer uit weak made hands.. Alle Tx handen ed folden toch wel.

Daarom dacht ik mssn een kans geven draws te laten betten en meer value uit sterke hands te halen. Het enige waar ik wel value kan halen die hij mssn anders behind checked zijn een gefloatte KQ of AK. Dus dat pleit weer voor een bet.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Aangezien villian jouw UTG open callt met vrij tighte stats verwacht ik dat hij hier vaak setmined of met een hand als AK ofzo zit. Op de Flop zet ik zijn range dan ook voornamelijk op 44-JJ en mogleijk een float met AK. Nu callt hij de T en zal hij vaak een set/AK of JJ in mijn ogen gaan hebben. Als hij weinig 3bet preflop ook mogelijk nog QQ+ (als jij ook veel op 3bets fold).

Ik denk dat hij op de R AK vaak zat behind zou gaan checken omdat hij niet veel value meer kan halen. AQ beat hem, veel pp's zijn sets geworden die mogelijk 2x barrelen en AK split hij tegen. Als jij bet zal hij wel nog callen met zijn AK en een set gaat ie toch wel raisen. Denk dus dat in een bet gewoon het meeste value zit.

Je hebt het steeds over gemiste draws maar een 18/13 speler zie ik geen 67s ofzo callen preflop. En dat zou dan ook nog maar de enige mogelijk draw zijn die hij zou kunnen hebben.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Het is naar mijn idee zo dat mensen wijder callen dan dat ze vbetten. Ook denk ik niet dat er handen zijn die niet zelf gaan shoven maar wel een shove gaan callen als je hier check/raised. Dat is de reden waarom ik zonder verdere reads hier doorbet.