De Double or Nothing games.

• CDkleiman
      CDkleiman
      Basic
      hoi allen,

Ik heb een tijdje geen poker gespeeld en omdat ik weer wat meer tijd heb wil ik het weer oppakken.

Ik speelde voorheen veel Double or Nothing games op Pokerstars maar las dat dit helaas daar niet meer gespeeld kan worden.

met een klein beetje zoeken kwam ik er achter dat Cake Poker en Titan Poker het nog wel aanbiedt. Maar na het gedownload te hebben kan ik het niet vinden.

Ligt dit aan mij of valt het daar ook niet meer te spelen.

Mijn vraag is dus eigenlijk:

Waar kan ik nog wel Double of Nothing games spelen.

Alvast allemaal hartelijk dank!

groet,

Chiel
  • 20 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Op cake en Titan heten ze double up sit en go's. <op 888 heb je ze trouwens ook.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Op pokerstars heet de nieuwe variant fifty50 , te vinden onder de s&g tab.

Bij deze variant start je het spel met 10 personen en is het einde bij 5 personen.
      De eerste 5 spelers krijgen hun buy-in terug en het resterend bedrag van de pot wordt evenredig verdeelt naar de stacksizes. :]
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Ik speel zelf de laatste tijd redelijk wat Double Ups op William Hill, maar dan de 6-max variant. Op William Hill heb je hier goed traffic op en heb je daarbij nog eens een prima VIP Systeem en verdien je de Strategy Points het makkelijkst.

Je kunt de games gewoon in de SNG lobby vinden (je kunt eventueel links op Double Up klikken)
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hi,

Ik speel zelf de laatste tijd redelijk wat Double Ups op William Hill, maar dan de 6-max variant. Op William Hill heb je hier goed traffic op en heb je daarbij nog eens een prima VIP Systeem en verdien je de Strategy Points het makkelijkst.

Je kunt de games gewoon in de SNG lobby vinden (je kunt eventueel links op Double Up klikken)

Is dat daar geen 20 % rake ?
      Dit wordt maar gebeat door een zeer kleine minderheid
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Speel die ook af en toe 6man op wh. Was laatst aan het denken of het niet mogelijk zou zijn een strategie te bedenken als je met 3 bekenden hetzelfde toernooi joint om de rest er uit te kegelen.

Maar heb er nog niet verder over nagedacht.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Speel die ook af en toe 6man op wh. Was laatst aan het denken of het niet mogelijk zou zijn een strategie te bedenken als je met 3 bekenden hetzelfde toernooi joint om de rest er uit te kegelen.

Volgens mij was ene Jose Macedo bezig die strategie aant uitwerken.
      Een 'girah-tje' doen gelijk da we zeggen dus :D

Ik vrees dat dat onder cheaten valt kozzmic :facepalm:
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Dat vind ik niet.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Dat vind ik niet.
      Ik ken alleen maar mensen die voor zo'n dingen geband zijn op Stars, dus ik vrees dat de rest van de pokerwereld er anders over denkt dan jij :facepalm:
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze

Dit is wat men in de pokerwereld "collusion" noemt.
      Een speler die een beetje uitkijkt, rapporteert elke verdachte handeling aan pokerstars. Heb zelf ook al een paar van die mailtjes verstuurd.

Vooral spelers van dezelfde nationaliteit worden met argusogen gevolgd.

Jouw account wordt dan afgesloten en het geld dat er nog op staat, wordt verdeeld onder de gedupeerden.

Niet erg slim om zoiets te posten op een forum :facepalm: .
    • samni
      samni
      Bronze
      Dat vind ik niet.
      Lol
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Ik heb al eens iemand betrapt op zoiets in een DoN vroeger en kreeg van stars 2x buy-in terug terwijl ik op bubble eindigde en ze bedankten me nog voor het opmerken. Ben er dus ook van overtuigd dat dit niet mag.
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      heb dankzij die cheatmanier ooit heel veel $$$ van pokerstars in mijn accountje gestort gekregen:) en alsnog 60% gewoon winnen. Van mij mag het wel hoor, dat cheaten:)

Voor de rest nog steeds klote dat DON's weg zijn op Pokerstars. Speelde 100$ met een kleine winst maar wel ziek veel VPP aan het binnen slepen dan.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Dat vind ik niet.
      Wat jij vind is eigenlijk gewoon niet relevant. Er zijn regels en die moet je volgen. :D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      [quote]Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Dat vind ik niet.

[quote]Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4neWat jij vind is eigenlijk gewoon niet relevant.
      [quote]

Ingelijks

[quote]Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4neEr zijn regels en die moet je volgen. :D
      [quote]

Sinds wanneer is het al verboden om met vrienden een potje te spelen?
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Wanneer je hiermee informatie deelt of elkaar in leven probeert te houden ben je zoals eerder gezegd bezig met collusion.

Dit is tegen de regels, aangezien je een oneerlijk voordeel op de andere spelers hebt.

Een potje spelen met je vrienden is geen probleem, je moet echter niet je vriend proberen te helpen.

@ CDkleiman:

William Hill is inderdaad een goede optie om te spelen. Wanneer je onze download handleiding volgt ontvang je tevens 5 StrategyPoints per $1 aan rake. Hiermee doe je tevens automatisch mee aan al onze promoties.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Het is niet verboden te spelen tegen vrienden. Het is wel verboden te spelen met vrienden tegen anderen.

als je met 3 bekenden hetzelfde toernooi joint om de rest er uit te kegelen.

Als je de reacties leest van andere pokerstrategen moet je toch al genoeg weten niet?
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Hier, lezen die handel Kozzmic!

Collusion schandaal op Pokerstars - DON's
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Het is niet verboden te spelen tegen vrienden. Het is wel verboden te spelen met vrienden tegen anderen.

als je met 3 bekenden hetzelfde toernooi joint om de rest er uit te kegelen.

Als je de reacties leest van andere pokerstrategen moet je toch al genoeg weten niet?
      Pokerbowlen. Meteen een patent indienen.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Zeer leuk zo'n patent, tot je hier komt posten dat je account plots geblokkeerd werd, en echt zonder enige reden :]
      Gewoon maar omdat je samen met je vrienden speelde :D
    • 1
    • 2