nooit StrategyPoints op stars?

• comfortseat
      comfortseat
      Bronze
      Ik speel enkel poker op pokerstars, maar heb mijn account lang geleden aangemaakt via stars zelf, en ben dus nergens geaffiliëerd.

Nu krijg ik natuulijk ook geen StrategyPoints op stars, wat jammer is aangezien ik het vrij pointless vind om hier lid te zijn als ik nooit toegang zal hebben tot silver+ content.
      Ik ben nu tijdelijk silver aangezien ik ff op Titan Poker gespeeld heb, maar ben nu terug volledig naar Pokerstars verhuisd.

De redenen waarom ik enkel op stars speel (en niet van plan ben dit te veranderen) zijn:
      - nutsy software en support
      - mtt sng en mtt traffic
      - compatibility met software als sngwiz, tableninja, ...

m.a.w. op een andere site gaan spelen is niet echt een optie.
      Is het mogelijk mijn account alsnog te linken zodat ik StrategyPoints kan verdienen?
      If not vind ik het jammer dat ik nooit echt lid kan worden van deze site.

Grz,
      comfortseat
  • 9 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      neen, het is jammergenoeg niet mogelijk een pokerstars account te laten retracken naar pokerstrategy.com.
      Maar er zijn nog vele andere rooms waar je wel punten kunt verdienen voor pokerstrategy, als je 1 punt haalt op een dag krijg je 10 Bonus strategypunten, dus met 10 dagen minimaal 1 punt te halen kun je als zilver worden.
    • comfortseat
      comfortseat
      Bronze
      zoals ik al zei ben ik niet van plan om nog op andere sites te gaan spelen, beetje jammer dat ook hier weer alles om affiliation geld gaat
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door comfortseat
      beetje jammer dat ook hier weer alles om affiliation geld gaat
      Welcome to the real world, PS.com moet de videoproducers en coaches toch ook kunnen betalen. Of denk je dat de coaches en videoproducers hun tijd en energie hierin steken voor niets?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hoi Confortseat,

Niet alles draait om het affiliation geld.
      Wel is het zo dat alle video's, artikelen, coachings en alle andere zaken die PokerStrategy.com te bieden heeft betaald moeten worden, en dat dit geldt inderdaad van rooms komt waar spelers tracked via ons spelen.

Het is imo dan ook niet erg reëel om te eisen dat PokerStrategy.com de content op een andere (gratis) manier beschikbaar geeft. Daarbij is het voor PokerStars niet mogelijk om jou tracked te laten spelen omdat dat hun gewoon geld kost.

Verder, om Silver+ te halen heb je maar 100 punten nodig. Dit betekent dat je, met de 10 gratis SP als je 1SP haalt elke dag, maar 10 dagen 1 SNG hoeft te spelen. Dit lijkt me voor praktisch iedereen haalbaar. Als je winstgevend kunt spelen op PokerStars, kun je dit zeker op William Hill of Titan Poker en 1 SNG per dag voor 10 dagen per maand lijkt me voor iedereen haalbaar en als je graag van de content van PokerStrategy.com wilt blijven profiteren is dit een hele kleine investering.
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door comfortseat
      zoals ik al zei ben ik niet van plan om nog op andere sites te gaan spelen, beetje jammer dat ook hier weer alles om affiliation geld gaat
      Andere niet nader te noemen sites vragen soms honderden dollars per jaar lidgeld om van hun content te kunnen genieten. Wat Pokerstrategy dan vraagt, lijkt me toch zeer redelijk.
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Dus je moet eigenlijk via deze site een account aanmaken op een pokersite waar je nog geen account op gehad hebt en dan kan je pas strategypoints erop verdienen?
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Inderdaad. PokerStrategy moet toch ergens inkomsten vandaan halen. Voor niets gaat de zon op.

Het feit dat je niet via PokerStrategy bij PokerStars kan spelen heeft zelfs meer te maken met het beleid van PokerStars dan dat van deze website. Hier zouden ze zonder problemen je account koppelen mits dit toegestaan zou worden door PokerStars. Helaas is hun beleid heel erg strict. Als je je niet via deze website aangemeld hebt (m.a.w. als je niet door toedoen van deze website lid bent geworden van PokerStars) dan kan je jezelf ook niet met terugwerkende kracht koppelen aan PokerStrategy.com. En aangezien je ook geen nieuw account aan mag maken van PokerStars zijn de mogelijkheden dan redelijk beperkt.

Zelf zou ik wel voor het idee zijn om een abonnement aan te bieden als PokerStrategy zijnde. Bijvoorbeeld, afhankelijk van de gewenste status, $7,50 p/m voor silver, $20 p/m voor gold, etc. Exacte bedragen kan ik natuurlijk niet geven aangezien ik geen idee heb wat PokerStrategy op dit moment verdient aan een specifieke status, maar je begrijpt het idee. Mocht iemand dan succesvol zijn bij een poker room en echt onder geen beding bij een andere room willen gaan spelen om punten te verzamelen dan kan de persoon in kwestie ervoor kiezen om zijn/haar winst te gebruiken als abonnementsgeld.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Pstrats heeft in zijn antwoord eigenlijk helemaal perfect samengevat hoe de situatie in elkaar steekt. Daar heb ik geen verdere toevoegingen op. Bedankt daarvoor! :)

p.s. Hou ons nieuws goed in de gaten, er zou binnen een paar weken zo maar eens iets over abonnementen in kunnen staan. ;)
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      p.s. Hou ons nieuws goed in de gaten, er zou binnen een paar weken zo maar eens iets over abonnementen in kunnen staan. ;)
      Sick teaser.