Pokerstars HeadsUp morons

• LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Woow, wat een idioten bij de HU-SnG's vandaag. Echt niet meer normaal..
      Zulke slechte spelers..

Vele hadden dit profiel:

Pre-flop vanaf dealer-button: Limp any 2.
      Pre-flop vanaf de BB: Call 50%

Post-flop vanaf de dealer-button, als BB checked: Bet pot.
      Post-flop vanaf de BB: Check/fold air, Check/call TPTK, Raise huge/allin met MP.

Ik heb een paar potjes gespeeld tegen dit soort mensen. Ze raisen pre-flop niet. Alleen limp vanaf de SB, en als ik dan raise dan is het een ista-fold.

Wanneer ze rond de 10-13 BB's komen shoven ze ongelofelijk veel tot ze weer zo'n 16BB hebben en dan gaan ze weer op de oude voet verder.

Zonet insta-shoved villain op een gelimpte pot voor 18BB's met middelpair. Op een JQ8 board.. wat een spewtard. :f_love: Ik had gelukkig een Q :s_love:

Zonet een $3,50 - 4 players gewonnen. BEIDE villains hadden het profiel wat hier boven staat. Ze hebben totaal niet geraised alleen shove bij 10BB's.. :coolface:

Je zou haast denken dat het Pokerbots zijn haha lol.
      Heerlijk zulke spelers, ik ga weer even een potje doen. :s_cool:
  • 11 antwoorden
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Heb er nu eentje bij die alles post-flop uit positie called.
      Vanaf de button limpt ie alleen en fold ie na een raise.

Vreemd maar geweldig :s_cool:
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Klaar, weer $1,50 rijker. Dit topic is niet bedoelt om jullie pokerstrategen naar de HU's tafels te sturen hoor!

Mooi wegblijven haha! Het gaat lekker zo. De vissen happen een keertje.. :s_biggrin:
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Zat nu tegenover een silverstar. Hij raisede dan weer te veel. Bijna elke hand naar 2BB's...

Maarja, daar kunnen we ook mee omgaan! Weer $1,50 rijker :s_evil:
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      leuk
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lol!

Met jouw nickname zullen mensen wel de neiging krijgen om niet te kijken :D

Nice one!
    • sjortie
      sjortie
      Bronze
      Speel je dit veel? Ik vind dit wel een leuke variant moet ik zeggen. Alleen zou ik wel wat meer speltips willen hebben.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      @Zeezout..: Zo heet ik op FullTilt haha. Op pokerstars heet ik Mckroket92 :]

@Sjortie..: Ik speel voornamelijk 6-max SnG's en soms speel ik er even een HU'tje tussendoor. Maar zonet speelde ik alleen HU omdat er gekke dingen gebeurden. Kan je mooi van profiteren. Speltips? Ehhm.. heel veel openen vanaf de button.. Zelf open ik zo'n ~40-50%. Soms fold ik ook heel veel achter elkaar vanaf de button. Het ligt ook aan je tegenstander natuurlijk. En of hij je blind vaak jat. Zoja, dan open ik nog meer. En niet te veel geld stoppen in een ongeraisde pot uit positie. Verders proberen het geld erin te krijgen met de beste hand he, logisch. En het prijzengeld pakken! :]

Heb trouwens net 1tje verloren. Ik had 86s op een J63 board met Turn: 6.
      Villain had A6 :facepalm: haha lucky fish. Je kan niet altijd winnen he :f_biggrin:
    • jumper90
      jumper90
      Bronze
      40/50% openen OTB in een HU sng vind ik vrij nitty en is zonder meer een leak.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door jumper90
      40/50% openen OTB in een HU sng vind ik vrij nitty en is zonder meer een leak.
      Hier sluit ik me bij aan. Of je af en toe wilt limpen, of beter alles raised preflop, je kunt zeker niet 50-60% folden. Positie is veel belangrijker in HU dan de kaarten in je hand.

Pre-flop vanaf dealer-button: Limp any 2. Pre-flop vanaf de BB: Call 50%
      dit soort stats, zijn overigens belachelijk, en die gaan op lange termijn voor die spelers ook niet profitabel zijn. Postflop wat je beschreef was ook erg slecht.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Ja, misschien is het wat meer dan 40/50% wat ik open. Ik heb daar geen stats van. Speel zulke HU's beetje op de automatische piloot.

Af en toe limpen doe ik nooit. Raise of fold.

Die stats wat ik beschreef zijn inderdaad belachelijk, daarom was ik er ook zo blij mee :s_biggrin: :s_biggrin:
    • jumper90
      jumper90
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      Ja, misschien is het wat meer dan 40/50% wat ik open. Ik heb daar geen stats van. Speel zulke HU's beetje op de automatische piloot.

Af en toe limpen doe ik nooit. Raise of fold.

Die stats wat ik beschreef zijn inderdaad belachelijk, daarom was ik er ook zo blij mee :s_biggrin: :s_biggrin:
      Zelfs wát meer is waarschijnlijk te nitty, denk meer aan 80 á 90%. Overigens hoeft het echt niet fout te zijn te limpen OTB als je denkt een grote postflop edge te hebben en een goedkope flop IP wilt spelen, dit voornamelijk in de eerdere levels. Als je tegen slecht oplettende aggro villains speelt is het ook aan te raden je premiums shallow te limpen :)