Weekly Quiz - AK in SnG's

• 11 antwoorden
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      26/30 woohoo
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Is er iemand die ook vindt dat er teveel 'informatie' uit stats gehaald wordt? Je kan veel meer info uit iemands spel halen door te kijken of het een winnende dan wel verliezende speler is. Tegenwoordig speelt iedereen vrij tight in de early fases van een sng, maar dat betekent niet dat ze geen grote fouten maken. In die laatste hand zie ik die 7/7 speler best wel onzeker zijn en AJ/KQ reraisen uit de blinds of KK/JJ/99 zo spelen, als je preflop callt moet je hier toch afstacken tegen een unknown? Zijn preflop raise lijkt al wat fishy...
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      26/30 woohoo
      +1
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
      Is er iemand die ook vindt dat er teveel 'informatie' uit stats gehaald wordt? Je kan veel meer info uit iemands spel halen door te kijken of het een winnende dan wel verliezende speler is. Tegenwoordig speelt iedereen vrij tight in de early fases van een sng, maar dat betekent niet dat ze geen grote fouten maken.
      Agree
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      "Zeker op de lage limieten zul je veel spelers met een vrij wijde range de blinds zien stealen vanuit late positie."

Dit staat bij de tweede hand, gaat over een 16$ sng, mijn vraag is wanneer jullie iets niet meer als laag limiet beschouwen, 16 klinkt/is vrij hoog voor mij?

hand 2 & 5:
      Pre-flop: Hero is BB with
      6 folds, Button bets t120, 1 fold Hero...

Pre-flop: Hero is CO with
      4 folds, Hero bets t90, Button raises to t210, 2 folds, Hero...

Bij de 2e hand staat shove omdat als je de flop mist je uit positie niet vaak de flop hit etc, terwijl je bij de 5e hand evenveel moet callen uit positie, en daar wordt wél call aangeraden. Heeft dit meer te maken met de gegeven stats, of met de odds die je krijgt om te callen?

Ook wel fun trouwens hoe de 7e vraag het antwoord geeft op de 6e vraag :f_biggrin:

hand 9:
      Folden met TPTK is in deze spot te zwak. Callen is zeker een optie, maar het board is te drawy.

Welke gevaarlijke draws liggen er dan?
      Ik zie hem hier een klaver draw wel uitbetten op de flop en een ruitendraw blocken we vrijwel volledig, ik ben eerder bang dat wanneer de flushdraw aankomt m'n value weg is dan dat ik bang ben beat te zijn?

Leuke, interessante quiz

24/30 btw
    • Nagger82
      Nagger82
      Bronze
      Ik had maar 16/30 ?(

Heb er wel enkele bruikbare tips uitgehaald :

- Uit positie pf beter niet flatten maar shoven of folden.
      - In positie pf flatten
      - Small bets met twee overs nog callen (hoewel ik hiermee niet 100% akkoord ben en ik liever bet 1/2 size pot / fold doe dan check call)

Grts Nagger
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      24/30

opgave 2 ff niet goed opgelet

opgave 6, idd FE is 0,0 op low stakes
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Had 23/30 en had bij vraag 3 niet opgelet haha dat die nog maar 250 behind had.
    • DeBats
      DeBats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nagger82
      Ik had maar 16/30 ?(

Heb er wel enkele bruikbare tips uitgehaald :

- Uit positie pf beter niet flatten maar shoven of folden.
      - In positie pf flatten
      - Small bets met twee overs nog callen (hoewel ik hiermee niet 100% akkoord ben en ik liever bet 1/2 size pot / fold doe dan check call)

Grts Nagger
      Mooie conclusie. Ik kwam tot ongeveer het zelfde. Helaas cashde ik maar 16/30.
      Zijn de oude quizzes nog te maken of niet?
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door raymond20001
      opgave 6, idd FE is 0,0 op low stakes
      Pfff, is niet zo leuk om op de c-betten op any stake tegen 2 spelers en oop. In een cash game is het nog te verantwoorden omdat je overcards hebt met een aantal backdoor draws maar in een SnG waar elke chip die je verliest veel harder door weegt dan elke chip die je wint is dit gewoon een easy check/fold spot imo.
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Fout

Je hebt helaas niet de benodigde status om toegang te krijgen tot deze pagina. Meer informatie over de volgende status en hoe ons beloningssysteem werkt, vind je hier

Lame :(