AA Button

• SnijderMan
      SnijderMan
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.02(BB) Replayer
      SB ($3.93)
      BB ($2.65)
      UTG ($6.69)
      UTG+1 ($0.89)
      CO ($2.97)
      Hero ($5.48)

Dealt to Hero A:diamond: A:club:

fold, fold, CO calls $0.02, Hero raises to $0.08, SB calls $0.07, fold, CO calls $0.06

FLOP ($0.26) 5:heart: J:spade: J:heart:

SB checks, CO checks, Hero bets $0.16, SB calls $0.16, CO folds

TURN ($0.58) 5:heart: J:spade: J:heart: T:spade:

SB checks, Hero bets $0.32, SB raises to $1.15, Hero ???

Preflop had de raise waarschijnlijk beter 5BB kunnen zijn
      2 callers en een redelijke flop lijkt me, een fd is goed mogelijk maar tegen alle andere handen is het natuurlijk WA/WB

Daarom bet ik de flop niet al te groot, maar had denk ik wel wat hoger gemogen?

Op de flop verandert er niet zoveel, behalve dat een KQ fd nu ook een OESD heeft.
      Ik krijg hier echter ineens een ch/raise om de oren. Wat nu???
      Ik kan me voorstellen dat door mijn niet al te hoge betsizes villain me wellicht op een zwakkere hand zet, maar ik denk hier toch wel vaak beat te zijn
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      10 preflop
      minstens 45 flop
      en turn tsja, persoonlijk check ik om op elke non te callen, maar das misschien niet helemaal ok :D

je betsizes zijn indd niet helemaal ok.
      bet bigger is mijn advies.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      10 preflop
      minstens 45 flop
      en turn tsja, persoonlijk check ik om op elke non te callen, maar das misschien niet helemaal ok :D

je betsizes zijn indd niet helemaal ok.
      bet bigger is mijn advies.
      Ik bepaal in zon hand men betsizes dat ik op de river kan shoven. Dus idd een pak groter betten op flop en turn als je vr bet bet gaat.

Heb je wat stats op de villain? vpip, pfr, af, wtsd,... die dingen wil ik allemaal weten.

Ik denk niet dat ik fan ben om turn c/c te spelen omdat je tegen veel spelers prob ng value kunt halen vs een draw. En op nl4 gaan ze zelden hun draw op de turn gaan raisen denk ik mr eerder een passieve lijn nemen en behind checken en dat wil je net vermijden dat dat kan gebeuren.

Zet hem eens op een specifieke handrange waarmee jij denkt dat hij de turn gaat raisen na interpretatie van zen stats. Heb je geen stats, had je dan reads fzo?
    • SnijderMan
      SnijderMan
      Bronze
      Had op het moment van spelen geen stats bij de hand, heb ze net ff opgezocht:

Seat 1: Player1 ( $3.93 USD ) - VPIP: 59, PFR: 16, 3B: 0, AF: 1.1, Hands: 44
      WTSD: 24%

De turn c/c kan niet aangezien ik IP zit.
      Ik vraag me trouwens wel af met wat voor betsizes ik zonder overbet 200BB op de river erin krijg.

Ik denk dat ik hier tegen 55/Jx aanzit.
      Misschien TT waarmee villain op de flop niet op wil geven, maar ik zet 'm hier toch vooral op een Jx hand.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
      Had op het moment van spelen geen stats bij de hand, heb ze net ff opgezocht:

Seat 1: Player1 ( $3.93 USD ) - VPIP: 59, PFR: 16, 3B: 0, AF: 1.1, Hands: 44
      WTSD: 24%

De turn c/c kan niet aangezien ik IP zit.
      Ik vraag me trouwens wel af met wat voor betsizes ik zonder overbet 200BB op de river erin krijg.

Ik denk dat ik hier tegen 55/Jx aanzit.
      Misschien TT waarmee villain op de flop niet op wil geven, maar ik zet 'm hier toch vooral op een Jx hand.
      Oh right, my bad, hand compleet verkeerd gezien, dacht dat het nl4 was.

ja je bent op die turn gwn beat imo zeker tegen zo een speler, ook al is de sample klein.