Amerikaanse staatschuld in briefjes van $100

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      www.wtfnoway.com

Op de link zie je een beetje hoe ze bij het onderstaande plaatje komen ;)

114.5 Trillion Dollars
      $114,500,000,000,000. - US unfunded liabilities
      To the right you can see the pillar of cold hard $100 bills that dwarfs the
      WTC & Empire State Building - both at one point world's tallest buildings.
      If you look carefully you can see the Statue of Liberty.

The 114.5 Trillion dollar super-skyscraper is the amount of money the U.S. Government
      knows it does not have to fully fund the Medicare, Medicare Prescription Drug Program,
      Social Security, Military and civil servant pensions. It is the money USA knows it will not
      have to pay all its bills.
      If you live in USA this is also your personal credit card bill; you are responsible along with
      everyone else to pay this back. The citizens of USA created the U.S. Government to serve
      them, this is what the U.S. Government has done while serving The People.

The unfunded liability is calculated on current tax and funding inputs, and future demographic
      shifts in US Population.

Note: On the above 114.5T image the size of the base of the money pile is half a trillion, not 1T as on 15T image.
      The height is double. This was done to reflect the base of Empire State and WTC more closely.

• 10 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik kijk mijn ogen altijd al uit bij tv beelden van biljetten die ze bij drugskartels in beslag nemen. Zoals dit:

De plaatjes van jou zijn gewoon onvoorstelbaar.
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Ik kijk mijn ogen altijd al uit bij tv beelden van biljetten die ze bij drugskartels in beslag nemen. Zoals dit:

zullen de agenten van te voren ieder een stapeltje ervan afhalen?? :P
      verleiding is wel erg groot haha
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Dat lijkt wel op mijn schuur!!
      DAMN!!! you found my Bankroll
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Dat lijkt wel op mijn schuur!!
      DAMN!!! you found my Bankroll

Lol..busted :)

De grafiek van de VS staatsschuld duidt er trouwens ook op dat het niet heel veel langer meer goed kan gaan daar op de manier waarop het nu gaat.

[IMGm]http://1.bp.blogspot.com/-39ClaTxx5WI/TeeZcjDlODI/AAAAAAAACEk/AFZpPBAN4vE/s1600/Debt+Ceiling+Dollars+J.jpg[/IMGm]
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      zullen de agenten van te voren ieder een stapeltje ervan afhalen?? :P
      verleiding is wel erg groot haha
      Dat en waarschijnlijk ieder een paar 'zakjes' wit poeder voor of eigen gebruik en eventuele verkoop :f_grin:

@Nordin, tijd dat de Chinezen hun lenigingen terughalen daar
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Ik ken die grafiek ergens van:
    • MeanGreen
      MeanGreen
      Bronze
      Je moet het voor de aardigheid maar eens uitdrukken in de verhouding met de staatsschuld van bijvoorbeeld heel Europa bij elkaar, of van het totale BNP van Europa of de VS. Van de rente die dat lenen elk jaar kost hadden ze het grootste gedeelte al af kunnen lossen.

"De Amerikaanse droom" van alles maar kopen van geld dat we niet hebben, "betalen we later ooit wel terug" en "na ons de zondvloed"...

Ze moeten trouwens ook eens kappen met die beurs onzin, vertrouwen dit, vertrouwen dat, iedere boerenkool kon zien dat er een kans was dat die kredietstatus niet meer de hoogste zou zijn, maar toch raakt de halve wereld van slag door dat nieuwsbericht.

Zo. Lekker ongefundeerd ranten :s_evil:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door schaapbeh
      Ik ken die grafiek ergens van:
      Ah..dus die stapel geld uit de tweede post was jouw bankroll ipv die van Toxic. ;)
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Death to America!
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978

Dit plaatje kom je ook vaak tegen bij de reclames van: BEGIN NU MET GELD VERDIENEN OP INTERNET EN VERDIEN WEL 1307€ PER UUR! DOE HET NU!

wel epic ^^