Rake micro limieten HU

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Hallo,
      Hoe is de rake op de micro limieten HU bij ipoker? Want ik heb gister gespeeld en heb een fish 6 dollar afhandig gemaakt :s_cool: maar ik kreeg maar 3,50 winst, want de rake was 2,50 voor maar 84 handen!!!
      Is het mogelijk om deze hu winstgevend te spelen met zo een rake?

Groeten,
      Robert
  • 5 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      De rake zal inderdaad erg lastig te verslaan zijn onder NL50 maar niet onmogelijk. Ik heb wel eens mensen gezien die op NL20 redelijk wat winst hadden.

Een betere optie voor de micro stakes lijkt mij echter HU SNG's. Hier kun je zowel het spel wat eenvoudiger leren omdat je op den duur in 'standaard' push/fold situaties terecht komt, welke je simpelweg uit je hoofd kunt leren. Daarnaast is de rake eenvoudiger te verslaan.

Vanaf dat je rolled bent voor NL50 zou ik vervolgens over gaan op cashgames. Afhankelijk van je eigen comfort zone is hier zo'n $1500/$2500 voor nodig, maar een shotje wagen kan natuurlijk altijd.

Wanneer je gewoon op de lagere limieten cashgames wil beginnen is dit zeker wel mogelijk maar je winstmarge zal vrij laag liggen door de relatief hogere rake.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      de rake op NL50 is ook torenhoog.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Maar al zeker wel goed te verslaan! Heb mensen gezien die meer dan 20bb/100 profit halen op 50NL HU
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Maar al zeker wel goed te verslaan! Heb mensen gezien die meer dan 20bb/100 profit halen op 50NL HU
      20bb/100? [ ] Sample
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Ik zou het niet zeggen als het niet een degelijke sample was. geloof over 40k handen, mocht ik er ooit nog eens tegen komen zal ik ze aan je laten zien! :)