NL50 JJ overpair, maar overcard op de river

• Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Poker Stars
      SB ($20.60)
      BB ($50)
      Hero ($52.85)
      UTG+1 ($44.50)
      UTG+2 ($50)
      MP1 ($108)
      MP2 ($98.20)
      CO ($50.50)
      BTN ($62.50)

Dealt to Hero J:diamond: J:spade:

Hero raises to $2, fold, fold, fold, MP2 calls $2, fold, fold, fold, fold

FLOP ($4.75) 2:heart: T:club: 3:diamond:

Hero bets $3, MP2 calls $3

TURN ($10.75) 2:heart: T:club: 3:diamond: 4:diamond:

Hero bets $7, MP2 calls $7

RIVER ($24.75) 2:heart: T:club: 3:diamond: 4:diamond: Q:spade:

Hero checks, MP2 bets $15, Hero folds

MP2 wins $23.55

Je kan hier niets right?
  • 4 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Het is hier best wel belangrijk tegen wat voorn speler dit is. Verder zal ik vaak de river c/f tegen nits of TAG's omdat die toch set+ of hogere pp hebben. Lagere pp's checken ze nl toch behind.

Tegen fish gwn ronde de halfpot (hier bv iets van $10,-) betten op de river want die Q hebben ze vaak toch niet behalve mssn QT. Verder haal je met zo'n blockbet nog value van slechter dat anders behind zou checken. Beter zou wss wel raisen en dan weet je dat je beat bent :)
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Het is hier best wel belangrijk tegen wat voorn speler dit is. Verder zal ik vaak de river c/f tegen nits of TAG's omdat die toch set+ of hogere pp hebben. Lagere pp's checken ze nl toch behind.

Tegen fish gwn iets van halfpot betten want die Q hebben ze vaak toch niet behalve mssn QT.
      Ja je hebt gelijk. Dit was een sterke speler, die echt een mooie winrate had.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik vraag me alleen af wat voorn turnplay tegen dit soort mensen goed is, want dit is best een mooi board om te floaten. Daarom isoleer je jezelf wss tegen beter met een turnbet tegen TAG's en nits. Maar turn c/c river c/f is ook weer zo..
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Turnbet is hier wel goed voor value van 99-/Tx handen, ik zou het alleen iets kleiner maken zodat je deze handen zeker doet folden.
      Op de river moet je dan beseffen dat die Q een redelijke blank is aangezien hij bijna geen Qx in zijn range meer heeft buiten een onwss QT/QQ.
      River vind ik een check/fold dan goed, denk niet dat je hier ooit nog value haalt uit slechtere handen tenzij tegen een fish en hij zal zeker zijn Tx/99- handen hier zeker niet betten op de river