trips kings vs river push

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      $0.01/$0.02 No Limit Holdem
      iPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG RomanOvich92 ($5.64)
      UTG+1 LAspeed ($0.81)
      CO robertju1 ($3.02)
      BTN HolyLapis ($4.20)
      SB EQGs ($3.26)
      BB Ant1killer73 ($1.13)

Pre-Flop: ($0.03, 6 players) robertju1 is CO 10:diamond: K:diamond:
      1 fold, LAspeed calls $0.02, robertju1 calls $0.02, 1 fold, EQGs raises to $0.06, 1 fold, LAspeed calls $0.04, robertju1 calls $0.04

Flop: 2:spade: K:heart: 3:diamond: ($0.20, 3 players)
      EQGs bets $0.10, LAspeed folds, robertju1 calls $0.10

Turn: K:spade: ($0.40, 2 players)
      EQGs bets $0.10, robertju1 raises to $0.35, EQGs raises to $0.60, robertju1 calls $0.25

River: 7:diamond: ($1.60, 2 players)
      EQGs bets $2.50, robertju1 calls $2.26

Final Pot: $6.36
      EQGs showsK:club: Q:spade: EQGs wins $5.96 (net +$2.70) LAspeed lost $0.06robertju1 lost $3.02

had ik op de river moeten folden? :f_confused:
  • 12 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hier zijn stats wel handig :P
      Denk dat je river wel kunt folden. Als hij op de river nooit erg agressief is dan heeft hij je beat. Hij heeft preflop geraised (rare raise maar goed) en denk niet dat hij dat met K9 doet. Overbets kunnen ook een bluf zijn maar als je geen reads hebt lijkt fold me het beste.
      Valuebetten doen vissen in ieder geval niet aan. Ik zie ze vaak kleine betjes maken op flop en turn (slowplayen ofzo) en dan river maar shoven ook al is de pot superklein.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      PF zou ik deze hand folden. Je zit in de vroege MP en als je geraised word moet je hem wegleggen omdat je vaak dominated bent en dat kan je veel geld kosten. Denk dat je dus gwn beter kunt folden.

As played op de flop moet je op ze minst zijn cbet callen want mssn heb je wel de beste hand.

Turn zou ik dan ook raisen omdat hij vaak hier zit te drawen. Hier is het dus een raise/fold want als hij je daarna reraised je vaak beat bent door hogere Kx en full houses.

Bij de river is het een fold omdat je te weinig beat op zijn value range.

Maar postflop play hier maakt wat minder uit omdat je PF hand selectie je in de nesten heeft geholpen. KTs lijkt een mooi handje, maar in deze positie kun je hem beter folden wat je een hoop ellende en geld kan besparen op latere straten :)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW

Maar postflop play hier maakt wat minder uit omdat je PF hand selectie je in de nesten heeft geholpen. KTs lijkt een mooi handje, maar in deze positie kun je hem beter folden wat je een hoop ellende en geld kan besparen op latere straten :)
      De hand staat gewoon verkeerd, deze hand is 6 max en daar is K10s openen op de CO heel normaal hoor. Je moet deze in het shorthanded forum plaatsen.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      ah ok :) I see ;)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Oorspronkelijk gepost door RicoW

De hand staat gewoon verkeerd, deze hand is 6 max en daar is K10s openen op de CO heel normaal hoor. Je moet deze in het shorthanded forum plaatsen.
      Openen is hier mss ok maar volgens mij opent hij hier niet. Hij limpt gewoon mee en calt dan een raise van de SB.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik heb nergens iets gezegd over openen :P Ik zei dat deze hand spelen, en in dit geval dus limpen, in deze positie -EV is en dus een fold is.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Was reactie op oscaar10 :P
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Natuurlijk is limpen niet goed, ik wou gewoon aangeven dat hij verkeerd geplaatst was hier en dat de handselectie minder streng mocht omdat het 6max is. Ik ging gewoon niet dieper in op de hand :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ook in FR is KTs trouwens een standaard open op de CO, fyi. :P
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ghehe ik zie het nu idd :P keek wss snel dat er 1 fold was, daarna 1 limp en daarna limp van robertjuh dus nam aan dat ie best vroeg zat.

Maar idd als het CO is kan je isoleren door naar 5bb hier te raisen en vandaaruit verder te spelen :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      PF; Isoleren , neem gewoon gebruik maken van het limpen/ tonen van zwakte van de andere, je zit toch in positie. Dat wordt dan 3 bb (CO) + 1 bb (iso) = 0,08$
      As played
      Flop: callen :) Met raisen isoleer je je tegen beter

turn: hmm, raise omdat er draws kunnen liggen. Als hij dan stevig rereraised is het een fold omdat hij dit niet met minder zal doen (in bijna alle gevallen).

River: Op zo een shove is het dan wel een fold.

Ff kijke...

:f_biggrin: kwas juist
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Lekker bezig :D