cash out probleem

• luca02
      luca02
      Bronze
      Momenteel kan is niet uit cashen op party poker.
      Ik krijg deze melding als ik op cash out klik.

Cashouts Blocked

Cashouts are not allowed for this account category. Please contact our customer service.

Ik snap alleen niet waarom mijn account in hemelsnaam geblokkeerd is .
      Ik heb ooit een 2e startkapitaal ontvangen op party poker, maar deze heb ik vorig jaar ontvangen (en weg gedonkt).

Begin juli heb ik $140 gestort en ik heb in de tussentijd meer dan 600 party points behaald. Het lijkt me dan toch niet dat mijn account nog geblokkeerd is doordat ik nog aan cash out restricties moet voldoen van dat 2e startkapitaal?

Dit is de eerste keer dat ik hier tegen aanloop en ik moet zeggen dat ik er redelijk door tilt. Heb de support van PP maar een mail gestuurd en hoop snel een reactie te krijgen.
  • 17 antwoorden
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      dat probleem heb ik ook gehad. Je moet je adres verifieren door een bankafschrift of iets dergelijks met hetzelfde adres door te sturen.
      Daarna wordt je gebeld door ze en dan moet alles goed zijn
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Mmm wat een omslachtig gedoe. Op unibet en william hill kon ik gelijk uitcashen als je met Moneybookers had gestort. Dit heb ik toen ook bij party poker gedaan in de hoop dat je dan ook gelijk weer uit kan cashen.
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      haha ja dat was ook mijn bedoeling
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik heb gistermiddag een mail gestuurd naar 2 mail adressen van de support van Party poker, maar heb nog geen reactie ontvangen. Ik wil zo snel mogelijk op een andere room beginnen, maar op deze manier schiet dat niet op. :rage:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ondertussen al een reactie gehad? En heb je de live-support ook al geprobeerd?
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Ondertussen al een reactie gehad? En heb je de live-support ook al geprobeerd?
      Heb nog steeds geen reactie gehad op mijn mails. Verder werkt die live support voor geen meter. Je bent continu 10e in de rij en de wachttijd die erbij staat klopt niet. Als je bijv. als wachttijd 20 min. hebt, dan kan het zijn dat je na 2uur nog steeds 10e in de rij bent.

Ik begin me er wel echt flink aan te irriteren! Waarom kan je op andere sites als Unibet en WH wel makkelijk uitcashen (met money bookers)en op party poker niet. Als ik dit had geweten had ik mijn geld er in eerste instantie al niet op gezet.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Waarom kan je op andere sites als Unibet en WH wel makkelijk uitcashen (met money bookers)en op party poker niet.

Bij een groot aantal pokerrooms moet je tegenwoordig minimaal je identiteit bevestigen voordat je kan uitcashen. Ook op de iPoker sites waar WH deel van uitmaakt is dit zo.

Op zich is dit verificatieproces niet slecht. Zo lang als dat het snel gebeurd. Maar als dat niet gebeurd, je lang moet wachten en dat de live-support niet werkt, dan snap ik goed dat je daar niet vrolijk van wordt.

Ik kan je helaas weinig meer aanraden, dan het sturen van een herinneringsmail.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Heb nu weer een herinneringsmail gestuurd.
      1 naar - responsiblegaming@partyaccount.com
      1 naar - info@pay-pro.com

Net als de vorige keer heb ik een acknowledgement ontvangen.
      Nu hopen een keer een reactie te krijgen..
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Dit zie ik nu onderhand al meer dan 40min bij die livesupport.

Live Help is available only for Real Money Players.

If you are a Real Money user, a representative will be with you shortly. Your position is 6 in the queue. Your wait time will be approximately 0 minute(s) and 0 seconds. Thank you for waiting.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Vandaag weer geen reactie op mijn mailtjes..
      Me beeld van PP is door dit gedoe wel wat omgeslagen. Het is een fijne site om op te spelen en vorige maand hadden ze leuke promoties, maar dit begint echt irritant te worden.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Schiet niet op dus. X(

Je zou ze ook nog even kunnen proberen te bellen. Misschien dat ze de telefoon wel oppakken. ;)
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Schiet niet op dus. X(

Je zou ze ook nog even kunnen proberen te bellen. Misschien dat ze de telefoon wel oppakken. ;)
      Ja dat zal ik morgen maar eens doen! Weet alleen niet of hier echt veel extra kosten aan verbonden zijn. Maar dat lijkt de enige optie nog, want ik wacht nu onderhand al 2,5 uur bij de live chat. Ben sinds een half uur 1ste in de rij, maar dat schiet ook niet op dus.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ben net wakker en heb weer ff op me mail gekeken, maar heb alweer geen reactie ontvangen.

Ik zal nu maar eens ff gaan bellen.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      zojuist 8 min. met 2 verschillende dames van de support aan de telefoon gehangen. Vraag me af waar die vandaan kwamen want ze hadden geen engels accent en waren daardoor niet al te best te verstaan.

Maar goed de laatste vrouw vertelde me dat mijn account vrijgegeven zou worden en dat ik vandaag zal kunnen uitcashen! :)
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Voortaan maar gelijk bellen!
      Dat hebben ze snel gedaan.

Cash out Successful
      We are currently processing your Cash out request. We will send you a confirmation of your request via email.

Nu maar eens kijken waar ik ga spelen het zal waarschijnlijk een van onderstaande rooms worden:

888
      Betfair
      Pokerheaven

Iemand die toevallig een voorkeur heeft en me deze echt kan/wil aanraden?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door luca02
      Voortaan maar gelijk bellen!
      Dat hebben ze snel gedaan.

Cash out Successful
      We are currently processing your Cash out request. We will send you a confirmation of your request via email.

Nu maar eens kijken waar ik ga spelen het zal waarschijnlijk een van onderstaande rooms worden:

888
      Betfair
      Pokerheaven

Iemand die toevallig een voorkeur heeft en me deze echt kan/wil aanraden?
      Goed om te horen dat bellen wel werkt en dat het nu ook meteen geregeld is. :)

Voor PokerHeaven zijn er op het moment een aantal mooie acties ivm het PokerStrategy.com TV World Championship. Over 888Poker hoor ik de laatste tijd veel positieve verhalen; snelle support, goede software en meer dan voldoende traffic. En Betfair heeft het beste bonussysteem op Ongame. Dus voor alledrie de rooms valt wel iets te zeggen. :)

Waarom maak je geen accounts aan op de rooms en test je ze even uit, voordat je een storting maakt?
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik heb blijkbaar ooit in het verleden een 888 account aangemaakt. Hier kwam ik achter na dat ik de software had gedownload en een account aan wilde maken. Betfair en Pokerheaven blijven dan over. Ik denk dat ik maar voor Betfair ga vanwege het bonus systeem en dan als ik die gecleared heb kijk ik wel weer verder. :)