J9o BU

• SnijderMan
      SnijderMan
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.02(BB) Replayer
      SB ($5.44)
      BB ($6.24)
      UTG ($1.17)
      UTG+1 ($7.43)
      CO ($5.04)
      Hero ($5.08)

Dealt to Hero 9:club: J:spade:

UTG raises to $0.06, UTG+1 calls $0.06, fold, Hero calls $0.06, fold, BB calls $0.04

FLOP ($0.25) 5:club: T:diamond: J:club:

BB checks, UTG bets $0.20, UTG+1 calls $0.20, Hero calls $0.20, BB folds

TURN ($0.85) 5:club: T:diamond: J:club: J:diamond:

UTG bets $0.91 (AI), UTG+1 calls $0.91, Hero???

UTG speelt - VPIP: 23, PFR: 23, 3B: 8, AF: Infinity, Hands: 43
      UTG+1 speel - VPIP: 45, PFR: 23, 3B: 11, AF: 1.8, Hands: 62

Preflop call ik met J9o omdat ik goede positie heb, wel iets leuks kan floppen en er reeds meerdere spelers in de pot zitten.

Op de flop heb ik TP met een matige kicker. Er bestaat de mogelijkheid dat ik de beste hand heb, maar een raise lijkt me niet echt verstandig.
      Ik zet beide villains op een Jx/Tx/SD/FD

Op de turn heb ik 2 pair en dus wordt de mogelijkheid voor Jx een stuk kleiner en verwacht ik bijna altijd de beste hand te hebben en zit ik villains meer op draws en misschien nog Tx.

Wat kan ik hier het beste doen?
      Raisen? En wat als ik daarna geraised wordt?
      Callen? Wat dan als UTG+1 de river shoved?
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Wel de vragen die je hebt onderaan zijn eig de reden waarom je J9o hier preflop best fold.

Je kan hier wel denken aan een squeeze preflop imo. Iets als j10s heb ik meer de neiging om te flatten. Maar liefst handen die niet te vaak dominated zijn. AJ KJ QJ J10 zullen prob allemaal wel in beiden hun range zitten.

Nu as played call ik gwn all the way, je hebt niet veel andere keuze want zoals je zegt, als je de turn raised en je krijgt een shove heb je niet vaak beste hand.

Als utg+1 river shoved denk ik dat je zelf moet folden omdat het totaal geen nut heeft vr hem om dit als bluff te doen. Ik denk dat hij dan vaak een fh heeft of betere trips.

als hij checked zou ik valuebetten. En als hij een kleine bet maakt zou ik wss ng callen. Mr utg+1 is niet zo agro dus als die bet zou ik gwn betsizing kijken en callen bij kleine bet folden bij grote bet.