NL5 AJs & QQ

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Preflop dacht ik dat MP2 had gelimpt, foutje. Hij zag er wel fishy uit maar geen grote sample.

Hij donkt de flop dus zet hem op een FD/SD (55) of 77-JJ. Turn check ik behind voor een free card
      maar had hier misschien mijn semibluf door kunnen zetten? Q is een scarecard voor zijn kleinere
      pairs en er komen geen draws aan.

River nóg een overcard dus ik denk hier de pot op te kunnen pakken na 2 checks van villain.

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $2.31
      MP2:
      $3.43
      MP3:
      $3.78
      CO:
      $2.04
      BU (Hero):
      $5.91
      SB:
      $5.00
      BB:
      $2.19
      UTG2:
      $5.03

Preflop: Hero is BU with A, J.
      2 folds, MP2 raises to $0.10, 2 folds, Hero raises to $0.25, 2 folds, MP2 calls $0.15.

Flop: ($0.57) 6, 3, 4 (2 players)
      MP2 bets $0.20, Hero raises to $0.60, MP2 calls $0.40.

Turn: ($1.77) Q (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

River: ($1.77) K (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $1.18, MP2 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.77.

Villain ziet er fishy uit maar weer geen grote sample helaas.
      Flop ace high dus standaard cbet. Hij called me denk ik met een A, misschien een J. Turn ben ik ook door J beat dus
      weet niet of ik hier moet betten. Heb alleen het gevoel dat ik vaak van mijn hand wordt afgezet door zwakte te tonen
      op de turn. Wat doen jullie hier?

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      UTG1:
      $4.43
      UTG2:
      $1.88
      MP1:
      $5.16
      MP2:
      $9.58
      MP3 (Hero):
      $5.00
      CO:
      $2.45
      BU:
      $6.34
      SB:
      $6.39
      BB:
      $4.88

Preflop: Hero is MP3 with Q, Q.
      4 folds, Hero raises to $0.20, CO calls $0.20, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.47) J, A, 9 (2 players)
      Hero bets $0.31, CO calls $0.31.

Turn: ($1.09) J (2 players)
      Hero bets $0.72, CO folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.09.
  • 1 antwoord
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Probeer 1 hand per treat te doen.

Hand #1

PF: kleine is beetje vaag en daardoor komt er een hele ander dynamiek in het spel. Zou hier eingelijk of folden of 3betten als bluf. Soms tegen fish met een wijde openingsrange kan je wel flatten.

Flop: je hit een FD met 2 overs wat dus een monsterdraw is. Aangezien villain donkt wat zwak is is een raise hier niet verkeerd. Ik zet hem idd op een laag pp.

Turn: Dit is een goede barrelkaart. Ik denk dat alle kleine pp's geen plaatjes willen zien dus gwn hier blijven barrelen :)

River: as played kan je dit ook wel gebruiken als scarecard om AK te reppen. Hij fold nu helemaal al zijn pockets.

Hand #2

PF: prima
      Flop: standaard cbet
      Turn: Ik zou hier eigenlijk gwn vaak c/f spelen. Vooral fishy spelers hebben vaak een Ax hand en die bluf je niet zo makkelijk daarvan af ;) Ook als hij nu second pair had op de flop dan heeft ie nu trips wat me nog minder happy maakt met een 2e barrel.