0.25/0.5 FR AQo wordt TPTK

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      PokerStars 0.25/0.50 Hold'em (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Preflop: Hero is MP1 with Q, A.
      UTG calls, UTG+1 calls, Hero raises, 4 folds, BB calls, UTG calls, UTG+1 calls.

Flop: (8.40 SB) A, K, 7 (4 players)
      BB bets, UTG calls, UTG+1 folds, Hero raises, BB calls, UTG calls.

Raise ok?

Turn: (7.20 BB) 4 (3 players)
      BB checks, UTG checks, Hero bets, BB calls, UTG calls.

Bet om te zien waar ik sta?

River: (10.20 BB) Q (3 players)
      BB checks, UTG checks, Hero bets, BB calls, UTG calls.

Final Pot: 13.20 BB

Flushdraw complete wel, maar dacht niet dat flush zou checken, dus valuebet.
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Preflop:
      Raise is keurig volgens SHK. Je wilt niet dat mindere starthanden goedkoop een flopje kunnen zien. Waarschijnlijk lig je nu namelijk voor op UTG en UTG+1.

Flop:
      BB maakt een donkbet weke wordt gecalled door UTG. Ik vind je reraise op de flop erg goed. Als we naar de flop kijken is de kans groot dat je voor ligt. Handen als AK zouden pre-flop hebben geraised, dus tenzij iemand een lucky flop heeft gehit zit je nu goed. Kortom valuebetten hier!

Turn:
      Hier wordt er 2 keer naar je toe gecheckt en lijkt het mij logisch om weer te valuebetten. Daarbij is de turn blank en gezien de calls op de flop lig je hier nog steeds voor.

River:
      Ook hier geldt weer: valuebetten! Je hebt 2 pair en je tegenstanders kunnen evengoed gecalled hebben met elke A of K.