pokeroffice?

• 17 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Er bestaan eindelozen discussies over beide software. :D De verschillen en welke beter is.

Zelf heb ik beide, maar vind het moeilijk om aan te geven welke beter is.
      PokerTracker is wat uitgebreider denk ik, maar minder gebruiksvriendelijk. Hier hebben we echter wel een handleiding voor. Zie HIER.

Toch blijft het een kwestie van persoonlijke smaak. Ikzelf gebruik liever PokerTracker in combinatie met Poker Ace HUD. 1 van de redenen is dat ik bij het gebruik hiervan maar een paar statistieken op de tafel zie en voor de rest van de statistieken alleen maar op de naam hoef te klikken. Zo wordt het wat overzichtelijker. :D

Een ander voordeel van PT/PA HUD vind ik dat je geen aparte schermen erbij krijgt. Bij PokerOffice opent zich per tafel een apart scherm en dat kan wel irritant zijn.

Ook kun je door middel van een gratis programma een grafiek uitdraaien van PT, dus dat is ook heel makkelijk.

Tevens ondersteund PT over het algemeen meer sites dan PO en is ook de support veel uitgebreider.

En last but not least.........
      PokerTracker en PokerAce HUD krijg je gratis via PokerStrategy wanneer je 2000 StrategyPoints hebt verzameld. Voor meer info zie HIER.
      Er bestaan ook aanbiedingen van PokerOffice vrijspelen, maar men vergeet vaak dat dit maar een licentie is voor 1 jaar! ;)
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Hey...

Ik heb sinds een aantal dagen een versie van pokeroffice. Het bevalt op zich prima. Wat betreft je opmerking over het openen van een scherm per tafel: dit is gewoon uit te schakelen.

Ik heb nog nooit een volledige versie van pokertracker gebruikt, dus ik kan geen vergelijking maken.

Vraag:
      Tot nu toe heb ik een database van ongeveer 6k handen. Nu wil ik graag over een grote database beschikken. Heeft iemand hier ideeen over?
      Kan ik bijvoorbeeld ergens databases downloaden of moet ik op zoek naar spelers die handhistories met mij willen uitwisselen?

Groet...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Je zou HIER kunnen kijken, maar de meeste gebruiken PokerTracker. Af en toe staan er ook weleens Pokeroffice databases bij.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ach ja binnenkort komt pt3 uit dus dan haal ik gewoon die.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Hey Sharp,

Bedankt, ik zie dat die duitsers veel handhistory's online zetten. Komt wel goed uit dus die link!
      Ik moet zeggen dat ik nog niet echt veel heb aan mijn livetracker(vanwege lage limiet waar ik op speel(NL10), het is meer om te oefenen zodat ik straks ongeveer weet waar ik op moet letten als ik eenmaal pokertracker van PS krijg.

Zometeen vrij van werk! Kruip meteen achter de tafels hehe...
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Wow

zo kun je je DB snel vullen idd

gaan we dus ook doen
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik had gisteren 350k handen uit dat topic geplukt en vrolijk de manual import in Pokeroffice aangezet. hij draait nu nog :rolleyes:
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Damn... 350K

gruwelijk, daar doe ik wel een poosje over hehe.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Tip: Ga niet zomaar 350K handjes in Pokeroffice importeren. Het is nu niet meer vooruit te branden. Vanavond maar eens kijken of het overzetten van de database naar MySQL een beetje wil helpen...
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Haha... dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Mijn pc is soms al even bezig om mijn eigen handhistory van een paar dagen in te laden. Wil niet weten hoe lang het duurt voordat hij 350 k importeert. Ik denk dat ie dan ontploft :D
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Het importeren zelf heeft zo'n 24 uur geduurd, maar als ik nu bijv het Performance-tabblad selecteer kan ik rustig een bakkie koffie gaan halen voordat alle data is geladen. En ook de overlay werkt een stuk minder soepel.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb nu een hand of 100k in mjin SQL DB staan die aan Poker tracker hangt

geen enkel probleem met de perfomrance

vanavond weer vrolijk verder importeren
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik kreeg opeens allerlei rare foutmeldingen bij PokerTracker toen ik meer dan 1 miljoen handjes had geimporteerd. :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      in een aparte DB Sharp? Of gewoon in een Acces ding
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Wel in dezelfde database (was niet zo slim), maar deze was wel al geconverteerd naar SSQL (of zoiets).
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      door een of andere vage reden krijg ik in PO maar om de andere hand (1 van de 2) heads up stats op tafel.... enig idee waaraan dit ligt sharp?

Btw, Pokeroffice is een betere keus dan PT2, zeker voor mensen die nog niet veel ervaring hebben met dit soort programma;s. In PT is het vaak nogal eens zoeken wat je eigenlijk wilt weten :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Moet je wel een licentie hebben :D
      En die heb ik natuurlijk niet xD