NL4 - 83o

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      £0.02/£0.04 No Limit Holdem
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG (£5.68)
      UTG+1 (£9.62)
      CO (£1.56)
      BTN (£5.04)
      SB (£13.57)
      Hero (BB) (£2.03)

Pre-Flop: (£0.10, 6 players) Hero is BB 8:club: 3:diamond:
      [CO posts £0.04]
      2 folds, CO checks, 2 folds, Hero checks

Flop: 3:club: 2:club: 8:heart: (£0.10, 2 players)
      Hero bets £0.04, CO calls £0.04

Turn: 9:diamond: (£0.18, 2 players)
      Hero bets £0.12, CO calls £0.12

River: 4:diamond: (£0.42, 2 players)
      Hero bets £0.08, CO goes all-in £1.36, Hero..??

Deze hand zal je normaal altijd folden of direct weggooien..
      Maar ik was BB en had een check-mode gratis, normaal zou ik er
      nooit mee callen of dergelijks.

pre-flop is checkcheck

postflop: ik hit two-pair maar vertrouw het niet helemaal met de klavers op tafel, ik doe een kleine donkbet om te kijken waar ik precies sta in mijn hand
      villain calls en me gedachtes vertelde me dat hij misschien een draw had en de turn wou zien

turn: De 9 zie ik als een blank het is geen klaver en als ie de 9 gehit zou hebben had ik alsnog two-pair, ik value bet en villain callt alweer. Villain zou nooit echt callen met een een paar drietjes misschien had hij een paar achtten maar mijn instinct bracht me naar een slowplay van een overpair ik schatte ze range op TT-JJ

River: Ik trek me wat terug en doe een kleine donkbet, villain schuift all-in.. Wat nu? wat zou jij doen in een situatie als deze..Villain zijn eerste hand aan deze tafel, schuift net aan en is verder Unknown.

Normaal zou ik nooit een hand als 83o spelen zodat dat duidelijk is.
      Maar vond het wel een interessant handje om te posten
      ben benieuwd wat de reacties van mensen zijn en meestal leer ik er weer lekker van =)
  • 2 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik denk dat ik je deze comment nog al gegeven heb, maar let echt op je sizing.

Flop donkbet je best groter en ga je broke if possible.

turn vind ik de sizing ok

River moet je echt opnieuw groot betten, want je bet klein omdat je bang hebt en dan ga je toch twijfelen om te callen. Makes no sence imo.

Als je klein bet omdat je denkt dat je weak staat en ze raisen je moet je folden.

Ik bet hier gwn opnieuw groot en call zen shove omdat het enige dat jou beat 89 is of mss 84 gezien het limped pot is. 33, 22 88 zou hij normaal preflop raisen denk ik.

As played call ik de rivershove gwn omdat je ook aan het inducen kan zijn als je zo klein bet. Hier heb je vind ik geen moeilijke beslissing, maar je gaat dit echt moeten afleren want dit kan je enorm abusen.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      dankjewel voor je reactie!
      je reactie maakt idd wel sense jaa zal er op letten en het af gaan leren!
      daarom had ik deze hand ook gepost, ik vond hem zelf niet ok gespeeld en wou er een lesje van leren.