PartyPoker

• MisterShortstack
      MisterShortstack
      Basic
      Hallo,

Ik heb de Quiz voltooid en een account aangemaakt bij Partypoker. Verder heb ik alle instructies goed gevolgd. Als ik nu op me account kijk of de 50$ al bijgeschreven is bij Cashier kom ik automatisch in een menu voor deposits, hoort dit? Met als gevolg dat ik niet eens kan zien of het al bijgeschreven is.

Gr. Dik
  • 3 antwoorden
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Er kunnen wel enkele dagen over gaan voor je het startkapitaal ontvangt ff geduld nog :) bij mij was het na 2 dagen in orde :D kijk ondertussen goed rond op ons forum ik steek hier alle dagen iets nieuws op :evil:

PS als je je startkapitaal ontvangen heb geef ik jou 1 goede raad BRM ( bankroll managment) hanteren!!!!!!!!!!!!!! zo gaan je niet snel BROKE :D

GL @ the tables

Grtzzzzzzzz el.
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      boven in de lobby van partypoker kan je de balans van je rekening zien dacht ik........
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MisterShortstack
      Hallo,

Ik heb de Quiz voltooid en een account aangemaakt bij Partypoker. Verder heb ik alle instructies goed gevolgd. Als ik nu op me account kijk of de 50$ al bijgeschreven is bij Cashier kom ik automatisch in een menu voor deposits, hoort dit? Met als gevolg dat ik niet eens kan zien of het al bijgeschreven is.

Gr. Dik
      Dat menu voor deposits kun je gewoon wegklikken. Wel is het zo dat je de ID-check nog moet voltooien voordat de overboeking van het startkapitaal verder kan.

Meer informatie hierover kun je vinden in het ticket dat je daarover hebt gekregen. En je tickets kun je hier vinden. :)

Welkom op de site trouwens .:)