Graag stel ik mij zomaar even voor...

• zomaarnix
      zomaarnix
      Bronze
      Ben beginnen pokeren begin dit jaar, ongeveer rond maart 2011. Momenteel, bijna elke dag online voor een paar uurtjes. Heb ondertussen al wat ervaring opgedaan en heb de indruk dat ik elke dag veel bijleer maar dat ik nog een lange weg heb af te leggen. Dacht dat pokeren een simpel spelletje was mits wat bluffen en een gokje wagen zou het wel lukken maar het zit helemaal anders in elkaar blijkbaar...
      Gelukkig maar dat er meer bij komt kijken en dat maakt het zo interessant en verslavend.

Heb al gespeeld op unibet, Poker770, bwin, Full Tilt Poker (maar dat was van korte duur, geraak er niet meer op). Vooral speel ik nu op Pokerstars en heb mij nu ook geregistreerd bij PartyPoker.

Om mijn spel te verbeteren ben ik op deze site gekomen. Lijkt me hier een zeer goed middel om bij te leren ! Ben curieus...

Groeten allemaal,
      zomaarnix
  • 5 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hey ZomaarNix,

Welkom op het forum.

Ja Poker is meer dan een potje bluffen. Al denkt niet iedereen er zo over :D Gelukkig maar want er moet ook wat te verdienen zijn;)

Ik neem aan dat jij je hebt geregistreerd op al die pokerrooms d.m.v. onze links?
      Want hiermee zijn je accounts getracked en kan je SP's verzamelen en een hoger niveau bereiken.
      En met een hoger niveau kan je meer video's en meer geavanceerde strategie artikelen lezen.

Wat voor variant speel je nu? SnG's of Cash games?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      hoi!

ik zou ook aanraden om op 1 room een mooi kapitaaltje op te bouwen.
      Om vervolgens op een volgende room een First Deposit Bonus vrij te spelen gedurende 2 maanden (meestal de looptijd van een FDB).
      Ook kom je dan vaker de zelfde tegenstanders tegen, waar je dan reads op kunt verkrijgen waardoor je nog betere beslissingen maakt.

succes!
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Ik wil je zomaar welkom heten op ons forum. [flauw :facepalm: ]

Veel plezier en succes! ;)
    • zomaarnix
      zomaarnix
      Bronze
      Mercie voor de verwelkoming. Ik speel enkel sit and go's en toernooitjes. Voorlopig nog geen cash.

Op pokerstars en unibet speel ik spijtig genoeg niet via deze site. Ik kende deze nog niet. Dus ik zal waarschijnlijk geen punten hiervoor krijgen ?

Ben enkel aangemeld nu bij partypoker via deze site. Dus ik kan nu best daar verder spelen ? Snap het systeem nog niet goed hier. Kan je maar op één pokerroom punten verdienen ?

Groetjes,
      zomaarnix
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Je kan op meerdere rooms punten verdienen. Maar enkel op de sites die je via ons hebt aangemeld. (dit doe je door de instructies te volgen vanop deze keuzelijst: hier).

Pokerstars en Unibet zullen dus helaas geen punten opleveren.

Ik zou je willen aanraden om zeker op Party te spelen omdat je zo die 50$ kan vrijspelen. Ook verdien je leuk SP's en zul je dus misschien betere artikels, video's of betere coachings kunnen lezen of volgen.

Deze zullen je spel zeker ten goede komen en zul je normaal ook meer winst gaan halen.

Succes ook van mijnswege! :D