Qq

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      Merge
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG OMGRonPaul ($10)
      UTG+1 fucious ($10)
      MP1 fruejland ($1.70)
      MP2 ib3t2win1 ($3.01)
      MP3 xxxDJCxxx ($10)
      CO diversedvc ($11.28)
      BTN caliliing ($7.40)
      SB BadBeatFil ($2.90)
      BB h0nkeyd0nk ($12.09)

Pre-Flop: ($0.15, 9 players) BadBeatFil is SB Q:heart: Q:diamond:
      3 folds, ib3t2win1 calls $0.10, 3 folds, BadBeatFil raises to $0.50, 1 fold, ib3t2win1 calls $0.40

Flop: A:spade: 6:heart: J:diamond: ($6.06, 2 players)
      BadBeatFil bets $0.73, ib3t2win1 goes all-in $2.51, BadBeatFil goes all-in $1.67

Turn: K:club: ($6.06, 2 players, 2 all-in)

River: 3:club: ($6.06, 2 players, 2 all-in)

SSStrategie: middle pair is shove op de flop?

Grtz, Fil
  • 3 antwoorden
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      Alleerst lijkt me dit zowel geen SSS als MSS omdat je hier met een stack van 29BB zit en je al lang had moeten rebuyen tot 40BB ( MSS) of de tafel had moeten leaven bij 25BB + ( SSS).

As played: preflop raise ik naar 0.40.
      Flop: bet ik ook ongeveer 2/3 maar zou ik toch folden omdat je hier toch vaak tegen een Ax aanloopt.

Ik speel geen SSS btw
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Middelpaar is bij SSS is inderdaad voldoende om te shoven op de flop. Maar 29 BB's is geen short stack meer, en zou je eigenlijk beter volgens de MSS strategy spelen. Volgens MSS kunnen we hier nog wel een cbet plaatsen, maar geven we op na de raise van villain.

Betreft het rebuyen/auto top-up heb ik hier al uiteenlopende meningen gehoord. De ene zegt om steeds auto top-up te gebruiken zodat je max value kan halen. Andere zeggen dan weer om dit niet te doen en over te schakelen naar SSS eenmaal je stack onder de 25BB's is gezakt. Hierdoor krijgen je tegenspelers geen correcte stats van je, aangezien je 2 strategiën hanteert. Het is dan wel heel belangrijk dat je ook de SSS goed onder de knie hebt.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Maar 29 BB's is geen short stack meer, en zou je eigenlijk beter volgens de MSS strategy spelen. Volgens MSS kunnen we hier nog wel een cbet plaatsen, maar geven we op na de raise van villain.

Betreft het rebuyen/auto top-up heb ik hier al uiteenlopende meningen gehoord. De ene zegt om steeds auto top-up te gebruiken zodat je max value kan halen. Andere zeggen dan weer om dit niet te doen en over te schakelen naar SSS eenmaal je stack onder de 25BB's is gezakt. Hierdoor krijgen je tegenspelers geen correcte stats van je, aangezien je 2 strategiën hanteert. Het is dan wel heel belangrijk dat je ook de SSS goed onder de knie hebt.

Ja I agree dat je hier beter MSS kan spelen dan SSS mbt je effectieve stack. Qua topup ligt het er zelf aan wat je zelf fijner vindt

In ieder geval kan je in beide strategieën hier gewoon bet/folden.

Het board is Aas hoog en ib3t2win1 gaat hier echt niet een random Jack of bluf laten zien als het all-in gaat. Dus je hebt op zijn best 10% equity en je krijgt gewoon niet voldoende pot odds om de call te maken.

Mvg,
      Gerv