Error bij opstarten pokerstars

• murderdrug
      murderdrug
      Bronze
      Als ik pokerstars opstart krijg ik een groot ( bijna fullscreen ) errror in verschillende talen;

Wat er op staat is als volgt

Please re-download the software

Unfortunately there has been a problem with the recent software update. To resolve this problem please visit the Pokerstars.Com wbesite, then download and install the Pokerstars game software. This will overwrite the old version on your computer, and the software will now operate normally. During installation, please choose the 'express install' option and if you are asked to overwrite any files, simply accept.

We apologize for any inconvenience this may cause. If you have any problems don't hesitate to contact us at blablablabla

--> Nu mijn vraag; Heeft dit te maken met de omschakelijk van com naar Be en dergerlijke shit ? Of hebben nog meer mensen dit ?
  • 3 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik heb verder niks over een omschakeling gehoord. Had je de software al opnieuw gedownload en geïnstalleerd?
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      dit heeft niets te maken met de overschakeling van com naar be. het is gewoon een nieuwe versie van pokerstars

gewoon ff de nieuwe pokerstars op de site downloaden en instaleren en dan is het probleem verholpen
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door NickB1604
      dit heeft niets te maken met de overschakeling van com naar be. het is gewoon een nieuwe versie van pokerstars

gewoon ff de nieuwe pokerstars op de site downloaden en instaleren en dan is het probleem verholpen
      Inderdaad. Ik vermoed dat je de software zo'n maand geleden voor het laatst opgestart hebt, want toen speelde dit voor veel spelers.

En zoals Nick al aangaf is het opnieuw installeren van de software voldoende.