sp punten

• 3 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Mrstoney7,

Je zou bijvoorbeeld een account op een andere room kunnen aanmaken en daar dan StrategyPoints gaan verdienen. Regelmatig zijn er dan ook promoties en bonussen waar je van kan profiteren.

Je kan sowieso op 888 Poker nog een startkapitaaltje van $8 krijgen, misschien dat je dat kan uitbouwen en daar nog wat extra StrategyPoints mee kan verdienen?
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hallow Nordin,

Die heb ik al aangemaakt, heb ik geloof ik ooit voor de grap mee geroulette haha. Maar voor de rest is er niks mogelijk? Bijvoorbeeld mijn stars naam doorgeven? Want heb geen zin om een andere site te gaan spelen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
      Hallow Nordin,

Die heb ik al aangemaakt, heb ik geloof ik ooit voor de grap mee geroulette haha. Maar voor de rest is er niks mogelijk? Bijvoorbeeld mijn stars naam doorgeven? Want heb geen zin om een andere site te gaan spelen.
      Het is helaas alleen mogelijk om SP's te krijgen als je de account op PokerStars via ons hebt aangemaakt. Jammer genoeg kunnen en mogen we geen accounts retracken.

Je zou nog wel eenmalig 100 SP's kunnen krijgen voor het aanmaken van een MoneyBookers account. Ik weet niet of je die al had?