NL10 A6s

• W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Eerst en vooral had ik me hieral in de nesten gewerkt door A6s te openen vanuit MP3 :facepalm: Om de één of andere reden dacht ik de CO te zijn. Dat terzijde moest ik er met 1 caller het beste van zien te maken en dat liep zo... (Villian speelt 32/26)

Mijn gedachtengang:

Flop: C-bet 2/3 pot op een dry board
      Turn: Check voor potcontrol
      River: valuebet

Had ik hier beter turn bet - river check gespeeld of nog anders?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $10.00
      SB:
      $6.53
      BB:
      $23.04
      UTG1:
      $12.92
      UTG2:
      $10.00
      MP1:
      $11.82
      MP2:
      $10.15
      MP3 (Hero):
      $11.10
      CO:
      $14.19

Preflop: Hero is MP3 with 6, A.
      4 folds, Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.95) 2, 9, 7 (2 players)
      Hero bets $0.60, CO calls $0.60.

Turn: ($2.15) A (2 players)
      Hero checks, CO checks.

River: ($2.15) 3 (2 players)
      Hero bets $0.70, CO raises to $3.30, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.85.
  • 4 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Whehe zulke foutjes maak ik ook vaak als ik multitable :P .

Vraag me af waarom CO de river raised. Set 3en lijkt me sterk want daar called hij de flop niet mee.
      Villain speelt erg LAG preflop maar coldcalled hij ook veel? Meest logisch zou een TT-JJ zijn of 88 om flop mee te callen. Door jou check op de T lijkt het of je opgeeft en kan hij de river best raisen met JJ voor value. Misschien was een bet toch beter geweest op de T omdat de A jou range hit en het voor zijn middle pairs een vervelende kaart is.
      As played zou ik river check-call spelen aangezien hij je alleen called of raised met beter.

Ben benieuwd wat de judge vind :)
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      PF: je zegt het al iets te loose om te openen :P Btw als je CO en BTN open kan je gerust 3x bb openen omdat je dan iets goedkoper kan stealen eventueel :)

Flop: Standaard cbet idd.

Turn: Gezien villain fishy is zou ik hier gwn voor value betten. Als hij een pair op de flop had zou hij toch wel callen en verder heeft hij ook eventuele FD's of SD's waar je tegen wilt protecten.

River: As played idd valuebet, maar beter deze op de turn plaatsen. Zou wss iets groter betten like 1,4 omdat het een fish is en hij toch wel slechter called. Na zijn raise ben je wss beat en is het een fold :)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Bedankt voor je antwoord en proficiat trouwens met je "promotie" tot handbeoordeelaar.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Haha thx :D en np ofc ;)