Elephant - Hand Histories

• LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Op pokerstars zitten zoveel spelers dat je niet vaak dezelfde spelers tegenkomt..

Steeds heb ik geen stats in de HUD, of na een uur spelen een sample over 100 handjes ofzo..

Is er niet iemand die een huge aantal handhistories heeft? Dat ik die zo even in elephant kan pleuren en hoppa? :coolface:
  • 1 antwoord
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik raad je aan om TableScan Turbo te gaan gebruiken.
      Dit is een gratis programma dat je kunt downloaden.

Het voordeel hiervan is, dat dit programma alle tafels kan scannen en aan de hand van je database inzichtelijk maakt welke spelers je al kent en aan welke tafels ze zitten. Op die manier kun je de vissen opzoeken, zorgen dat je aan de meest geschikte (bijvoorbeeld loose passieve of loose agressieve) tafels kunt gaan zitten.

Zeker als je hiermee specifieke spelers opzoekt kun je op die manier zorgen dat je ook veel handen van die spelers in je database krijgt.

Het kopen/toevoegen van HH's die niet van jezelf zijn is overigens niet op iedere site toegestaan. Probeer even te checken of dit bij Stars mag. Ik dacht zelf van niet, maar ik vraag dat zelf ook nog wel even na.

Succes!

EDIT: Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat het toevoegen van HH's die niet van jezelf zijn (hetzij door uitwisseling, hetzij door ze te kopen) bij PokerStars niet is toegestaan.