Nl5 Qq

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ben benieuwd wat jullie van deze hand vinden.
      Villain leek fishy over 20 handen maar dat zegt niet zoveel. Normaal gezien called hij mijn 3bet met misschien AK en middelpairs 77-JJ, zoiets.

Flop is droog maar hij called mijn bet dus zal wel SD value hebben. Turn valt er een K. AK heeft me beat maar dat is maar 1 hand en dan is het nog de vraag of villain mij daarmee float. Ik besluit behind te checken en een riverbet te callen. Villain gaat zijn midpairs folden op de A en nu kan hij de river nog bluffen/denken dat hij goed zit met bv TT ofzo.

Hoe gespeeld?

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $1.52
      SB:
      $7.30
      BB:
      $12.50
      UTG1:
      $8.28
      UTG2:
      $4.18
      MP1:
      $4.93
      MP2 (Hero):
      $5.00
      MP3:
      $9.98
      CO:
      $9.17

Preflop: Hero is MP2 with Q, Q.
      UTG1 raises to $0.15, 2 folds, Hero raises to $0.45, 5 folds, UTG1 calls $0.30.

Flop: ($0.97) 9, 6, J (2 players)
      UTG1 checks, Hero bets $0.74, UTG1 calls $0.74.

Turn: ($2.45) A (2 players)
      UTG1 checks, Hero checks.

River: ($2.45) K (2 players)
      UTG1 bets $1.25, Hero calls $1.25.

Final Pot: $4.95.

Results follow:

Hero shows a pair of queens(Qh Qd).
      UTG1 shows a pair of sevens(7d 7h).

Hero wins with a pair of queens(Qh Qd).
  • 3 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Wel prima gespeeld zo :)

PF + flop is prima

Turn: als je hier bet zou mssn alle middle pairs kunnen folden omdat die A best een scarecard is. Als het een enorme fish is zou je gwn kunnen betten for value en river ook nog rond de 1/3 tot 1/2 pot betten (blockbet) om nog value van kleine pairs te krijgen. Die A zit nl niet heel vaak in zijn range meer :) Mssn met een K op de river kun je beter checken omdat er nu wel heel veel scarecards zijn zodat je weinig value meer kunt halen uit slechter.

Tegen de iets tightere speler denk ik dat checken op deze scarecard en betten op een niet scary river wel prima is :)

River: As played call ik deze kleine riverbet. Je hoeft niet meer zo vaak goed te zijn om deze bet te mogen callen ( like 1,25/3,7 = 0,34 dus 34%) en die 34% heb je wel :)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Thx Rico.

Ik zit IP dus blockbetten gaat niet op ;) . Zet villain ook niet op een A hier maar een midpair idd. Als het een vis is had hij T misschien nog gecalled maar met de derde overcard op de river krijg ik daar denk ik geen value meer van slechter.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oops idd I see :P Was al beetje laat ;)

Maar idd je kan geen value meer krijgen wss dus valuebet hier is praktisch jezelf valuetownen :)