Coaching 25NLFR via opgenomen sessie?

• martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Zijn er hier spelers die aan coaching van opgenomen sessies 25NLFR doen? Ik ben net overgestapt van 10NL naar 25NL (BR650$) maar merk dat ik nog wat tekort kom.

Ik zag dat bijvoorbeeld een andere speler, via een ander forum zoiets had gedaan:

45 minuten op 6 tafels gespeeld en opgenomen, dit is in een uur geanalyseerd en hij kreeg een mooie lijst met zijn leaks (per tafel en op welke tijd) en een opmerking hoe hij dit beter kon aanpakken.

Ik ben vooral geïnteresseerd in feedback over deze 3 punten:

1> Uitzoeken van spots: Ik speel nu teveel uit vroege postitie en vaak cal ik alleen en 3 of 4bet ik niet (alleen met AA/KK), graag hoor ik hoe ik preflop (bluf) spots op moet zoeken of juist te vermijden.

2> Gebruiken van de HUD: hoe exploid ik de leaks van de tegenstanders. (bijv bluf 4betten tegen een villain die veel fold op 4bets of met monsterhanden juist alleen callen bij een villian die veel fold op 3bets)

3> blind steals en resteals, ben hier nog te zwak in resteal bijna nooit.

Wat is hiervoor een gangbaar uurtarief en zijn er spelers die dit aanbieden?
  • 15 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Denk dat je ofwel Rogier ofwel mij moet hebben :) (sorry als ik iemand vergeet:) )
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hey martijnde666,

Vanavond ga ik een speciale coaching geven vanuit Gibraltar en het lijkt me erg interessant om deze video (live) te bespreken in de coaching. Dan neem ik 'm van te voren door om aantekeningen te maken, zodat we veel interessante spots kunnen bekijken en iedereen de mogelijkheid te geven live vragen te stellen. Zo heb je altijd actie en kunnen jij en anderen hopelijk veel leren.

Kan je me anders even toevoegen op Skype om hierover te praten?

Alvast bedankt. ;)
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      He Wryzeth,

Ik heb deze video helaas nog niet gemaakt en moet helaas tot 17:00 werken, dus het lukt mij ook niet om deze vandaag nog te maken,

vind ik wel erg jammer, was een mooie kans geweest.

Ik ben vanavond dan wel zeker aanwezig bij de coaching, ga vanaf nu ook de openbare BSS coachings volgen om mn spel te verbeteren.

Yoshiwa, ik zal jullie toevoegen als vriend zodat ik een PM kan sturen zodat ik wat extra info over de tarieven bij jullie kan inwinnen.

(Wanneer komt de HELP3 video uit?, weet jij dat?)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oke, jammer, was inderdaad een mooie kans geweest. :)

Leuk dat je er vanavond bij bent! Tot dan. ;)
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Ga je deze coachings nu vaker geven?

Ik ben namelijk van plan de komende weken meerdere sessies op te nemen, dus het zou dan later van pas kunnen komen.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Hey martijnde666,

Vanavond ga ik een speciale coaching geven vanuit Gibraltar en het lijkt me erg interessant om deze video (live) te bespreken in de coaching. Dan neem ik 'm van te voren door om aantekeningen te maken, zodat we veel interessante spots kunnen bekijken en iedereen de mogelijkheid te geven live vragen te stellen. Zo heb je altijd actie en kunnen jij en anderen hopelijk veel leren.

Kan je me anders even toevoegen op Skype om hierover te praten?

Alvast bedankt. ;)
      Denk dat ik als ik tijd heb deze ook maar eens ga volgen:)
      Speel eigenlijk veel SH, maar wil mijn FR kennis ook uitbreiden.
      Daarnaast zijn er nooit coachings (zover ik weet) voor SH.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Ga je deze coachings nu vaker geven?

Ik ben namelijk van plan de komende weken meerdere sessies op te nemen, dus het zou dan later van pas kunnen komen.
      Dat is niet aan mij, er zijn al best veel NL FR (BSS) coachings dus waarschijnlijk zal dat alleen incidenteel zijn zoals nu, of zoals eerder een Sweet Sunday ofzo. ;)

Nice luca02, hopelijk tot vanavond dan!
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik wil ook wel er ff gratis naar kijken (sorry yoshiwa :x) :) Wil namelijk mezelf soort van ontwikkelen als coach, maar eerst nog wat ervaring opdoen :)

Add me op skype: Tovergieter
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Ik wil ook wel er ff gratis naar kijken (sorry yoshiwa :x) :) Wil namelijk mezelf soort van ontwikkelen als coach, maar eerst nog wat ervaring opdoen :)

Add me op skype: Tovergieter
      Ga ik doen:

Ik neem de komende 2 weken meerdere sessies op en 1 ervan zal ik je doormailen zodat jij even wat ervaring op kan doen ;)

Yoshiwa: Ik heb je net een mail gestuurd over de coaching, speek me maar even aan op skype.
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat camtasia niet steeds inzoomt op een tafel maar gewoon alle 4 de tafels blijft zien?

Ik heb gisteren een test video opgenomen en het beeld blijft niet staan.

Kan ik zeker niet meer met terugwerkende kracht omzetten uit de test video?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hee martijn,

Als je wilt dat ik nog een keertje naar je sessies kijkt moet je het maar zeggen, net zo als rico wil ik ook een beetje aan coaching etc gaan werken!
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Top, tnx.

Ik zal even zoeken waar ik ze heb gelaten.

Ik heb een sessie op 25NL en 1 op 50NL, maar genoeg leaks, haha.

Hen je skype zodat ik het kan doorsturen?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Top, tnx.

Ik heb skype, maar kan ik die van jou krijgen? ik heb namelijk mijn rl naam als skype naam dus die knal ik liever niet random op het forum...
      Haterz gonna hate;) Ik ben ergens vanavond op skype!
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Top, tnx.

Ik heb skype, maar kan ik die van jou krijgen? ik heb namelijk mijn rl naam als skype naam dus die knal ik liever niet random op het forum...
      Haterz gonna hate;) Ik ben ergens vanavond op skype!
      Same for me, lol

Ik heb je een vriendschaps uitnodiging gestuurd, kun je me adden en stuur ik mn skype via PM.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik heb je maar even een pm gestuurd