Feedback: NL BSS FR Bronze coaching van Wryzeth

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      In deze thread kun je al je vragen en suggesties kwijt voor de NL BSS Fullring coachings van Wryzeth.

Vandaag, op 10 augustus, zal hij een speciale coaching voor jullie verzorgen vanuit Gibraltar. Deze begint om 19:00 uur. Laat het gerust weten als je bepaalde dingen graag behandeld zou willen zien of suggesties hebt voor de coaching!

Veel plezier :)
  • 19 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ja, één vraag... Kan ie een uurtje later?? :D
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Ja, één vraag... Kan ie een uurtje later?? :D
      Helaasch :(
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      *pakt spullen en gaat gauw naar huis in de hoop dat ie om half 6 kan eten en daarna z'n kind om kwart voor 7 z'n nest in kan smijten zodat ie om 7 uur achter de PC kan zitten*
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Is de coaching speciaal omdat ie vanuit Gib is, of gaat ie speciale dingen doen? Ik denk daarbij aan "hoe level je jouw tegenstander in een call, door jouw avatar op het beslissende moment te veranderen in een zelf ontwerpen paintafbeelding?"
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Dat is een prima voorbeeld van wat er in de coaching aan bod kan komen, net als het inducen van missclicks, het voorspellen van de flop, turn- en riverkaarten en het lezen van de tegenstanders hand door middel van pixelanalyse.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Cool, I'm in then! :coolface:
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Dat is een prima voorbeeld van wat er in de coaching aan bod kan komen, net als het inducen van missclicks, het voorspellen van de flop, turn- en riverkaarten en het lezen van de tegenstanders hand door middel van pixelanalyse.
      Lol :D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Hoe werkt dat precies zo'n coaching? Dus ik moet zoeken op pokerstars? Op de .be? En hoor ik u dan ofzo? :/
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      IEKSDEE
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Hoe werkt dat precies zo'n coaching? Dus ik moet zoeken op pokerstars? Op de .be? En hoor ik u dan ofzo? :/
      Hey,

Het is heel gemakkelijk. Een aantal minuten voor de coaching begint verschijnt er een knipperend groen balkje met "Deelnemen" bij de coaching in het coachingoverzicht op de homepage. Wanneer je daar op klikt kom je in de coaching player, waar je de coach zal kunnen horen.

Bij heel veel coachings wordt er gebruik gemaakt van Mikogo, dat is een programma waarmee je mensen mee kan laten kijken naar jouw scherm. De coach plaatst een link in de coaching player waarmee je zijn Mikogo kan volgen en dus precies ziet wat hij doet op zijn scherm.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Ok bedankt voor de uitleg. Ben benieuwd en kom eens kijken.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Leuke coaching, leukere chat. 1x per 2 weken zou nice zijn :)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik vind het wel een beetje jammer dat hij op voorhand belooft deze basic onderwerpen te behandelen die handig zijn voor elke donk als ik. Het inducen van misclicks was net één van mijn grootste leaks en dan wil je coaching gaan volgen en begint hij over "triple range merge" en andere zaken die mij boven het hoofd stijgen. Een gemiste kans vind ik.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dankje voor het uitleggen van tripple range merge!
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Iedereen als n gek aan t mergen op de low limits :P
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Wryzeth bedankt voor de coaching. En Arjon voor de koekjes!

Het was bovenal gezellig en we hebben nog wat meegekregen ook. chapeau. zaten ook een paar leuke discussiehanden tussen.

Als ik zo vrij mag zijn om een paar tips te geven:
      - betere voorbereiding van je hud zou prettig zijn
      - de uitleg van je hud ergens neerzetten
      - mikogo danwel join.me voorbereiden.
      Al met al waren we toch al 30 minuten kwijt voordat alles liep zeg maar.

De hoge opkomst was iig gaaf en zorgde denk ik ook voor de nodige chaos :)

op naar de volgende keer!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      +1 wat hoedinie zegt.

Heb me erg vermaakt en zeker weer wat bijgeleerd, dus super.

De tips sta ik ook achter en wil er nog eentje aan toevoegen: Als je bijvoorbeeld ergens zegt "Ik fold hier AK, want ik denk dat ik nooit profitabel kan callen.", leg dan ook uit waarom je dat denkt. Waar zet je villain precies op? Hoeveel equity verwacht je tegen hem te hebben? Waarom wil je die hand uit positie niet spelen? Dat soort voorbeelden.

Verder echt leuk gehad en ik hoop vaker een coaching van Wryzeth te mogen volgen.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Was goeie coaching verder maar die puntjes hadden idd wel gemogen, tip voor volgende x :)

Zou volgende keer maybe ook gewoon 8 tafels doen en dan 4 op je scherm met n laagje eronder. Nu werd t wel mega klein op mn tv en was te lui om achter de pc te gaan zitte :P

Kan je die TT op 77Q flop een posten? Ff narekenen nog :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Bedankt Teddy!

Sorry Oscaar, er waren gewoon heel weinig spots voor missclick inducements enzo. :(

Haha Farma, graag gedaan. En tja, waarom ik triple range merging genoemd hebt in een bronze coaching... :f_eek: Blame Sjengfred imo, hij begon er mee! (toch?!)

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Wryzeth bedankt voor de coaching. En Arjon voor de koekjes!

Het was bovenal gezellig en we hebben nog wat meegekregen ook. chapeau. zaten ook een paar leuke discussiehanden tussen.

Als ik zo vrij mag zijn om een paar tips te geven:
      - betere voorbereiding van je hud zou prettig zijn
      - de uitleg van je hud ergens neerzetten
      - mikogo danwel join.me voorbereiden.
      Al met al waren we toch al 30 minuten kwijt voordat alles liep zeg maar.

De hoge opkomst was iig gaaf en zorgde denk ik ook voor de nodige chaos :)

op naar de volgende keer!
      Thanks voor de uitgebreide feedback, je hebt helemaal gelijk en dit komt helemaal goed de volgende keer. Dan zit ik waarschijnlijk ook thuis en heb ik alle tijd om alles netjes klaar te zetten. :s_biggrin:

Orodin: Bedankt, fijn dat je het leuk hebt gehad! Ik heb mijn best gedaan om zo veel mogelijk uit te leggen, maar ik zal de volgende keer er op letten om het nog meer te doen, fijn dat je het aangeeft.

Koen: 8 tafels is misschien wat te veel van het goede omdat er dan wel heel veel actie tegelijk kan zijn en je niet goed kan ingaan op lastige spots. En ja sure, ik heb de handhistory opgevraagd, zo gauw ik 'm heb krijg je 'm. :)