Strategy Points

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik speel sinds half juli cash games bij bwin.
      Iedere dag dat ik speel, speel ik ongeveer dezefde aantal handen en betaal grofweg hetzelfde aan rake per sessie.
      Toch krijg ik steeds minder Strategy Points.
      Ik krijg nu nog maar de helft t.o.v. een maand geleden:

Datum SP Bonus Totaal
      15/07/11 9.62 0.00 9.62
      17/07/11 9.27 0.00 9.27
      20/07/11 10.10 0.00 10.10
      22/07/11 7.30 0.00 7.30
      24/07/11 8.12 0.00 8.12
      29/07/11 7.58 0.00 7.58
      31/07/11 8.39 0.00 8.39
      03/08/11 5.99 0.00 5.99
      05/08/11 6.91 0.00 6.91
      07/08/11 5.15 0.00 5.15
      08/08/11 4.02 0.00 4.02

Hoe kan dat?
  • 12 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Sol4r, aan het begin van de vorige maand had je ook een paar dagen met wat minder SP's. En aan het aantal SP's dat je krijgt is verder niks veranderd, dus daar kan het niet aan liggen.

Per Bwin Playerpoint krijg je 0.8 SP, kun je eens kijken of het dan wel klopt? Ik weet niet of er in de Bwin software ook een overzicht van de Playerpoints staat? (zonder evt. bonuspoints)
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey Sol4r, aan het begin van de vorige maand had je ook een paar dagen met wat minder SP's. En aan het aantal SP's dat je krijgt is verder niks veranderd, dus daar kan het niet aan liggen.

Per Bwin Playerpoint krijg je 0.8 SP, kun je eens kijken of het dan wel klopt? Ik weet niet of er in de Bwin software ook een overzicht van de Playerpoints staat? (zonder evt. bonuspoints)
      Ja in het begin van die maand speelde ik nog niet zo veel. Een paar toernooitjes per week maar.
      Sinds half juli speel ik steeds 2 keer 90 minuten sessies aan 6 tafels op dezelfde limiet. Dat is dan best aardig te vergelijken.

Ik kan dus nergens vinden waar ik mijn player points kan vinden op bwin (had dit ook al eens gevraagd in een ander topic)

Ik geloof wel dat de SP's kloppen, maar het lijkt wel dat ik steeds minder player points krijg van bwin per betaalde rake.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Als je winnend speler bent, dan klopt dat wel:

Lastly, each contributing player’s share of the Poker Points is calculated based on the relative strength relationship between the contributing players. Each player’s performance over the last 90 days of active cash game play is compared with that of the others and adjustments are made. Cash game hands that were played prior to the player’s last 90 days of play are not taken into account.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Lekkere firma visie: Laten we de vissen belonen met veel punten...
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Thanks Knien12
      Dat verklaart het wel :(
      Heb een mooie, constant stijgende lijn.

Inderdaad beetje raar. Wat heb je er nou aan om slechte spelers meer aandeel in de punten te geven. Die hebben er vaak niet eens erg in dat er punten bestaan en wat ze er mee kunnen.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Vanuit de pokerroom is het wel logisch.

De vissen krijgt meer rakeback, die ze weer in het spel stoppen, zodat de site weer meer kan raken.

De sharks krijgen minder rakeback, maar hebben meer vis om tegen te spelen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Knien12
      Als je winnend speler bent, dan klopt dat wel:

Lastly, each contributing player’s share of the Poker Points is calculated based on the relative strength relationship between the contributing players. Each player’s performance over the last 90 days of active cash game play is compared with that of the others and adjustments are made. Cash game hands that were played prior to the player’s last 90 days of play are not taken into account.
      Dit wist ik ook niet. Thanks voor het uitzoeken. Verklaart het helemaal. :)
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      ahh dit is dus de klote reden dat mijn bonus voor geen meter meer loopt. Sleeeeecht, als ik dat had geweten had ik ergens anders gebonuswhored :(

bedankt voor het uitzoeken!
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Dit systeem zorgt er natuurlijk wel voor dat je meer geld verdient aan de tafels he...

Mensen staren zich altijd blind op bonussen, maar stel nu dat je jouw bonus met 2bb/100 vermindert en je winrate met 5bb/100 verhoogt, verdien je dus nog steeds meer geld!

Wat boeit een bonus als je gewoon profit maakt aan de tafels, doordat ze veel softer zijn dan op andere sites.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Dit systeem zorgt er natuurlijk wel voor dat je meer geld verdient aan de tafels he...

Mensen staren zich altijd blind op bonussen, maar stel nu dat je jouw bonus met 2bb/100 vermindert en je winrate met 5bb/100 verhoogt, verdien je dus nog steeds meer geld!

Wat boeit een bonus als je gewoon profit maakt aan de tafels, doordat ze veel softer zijn dan op andere sites.
      Agree, de tafels zijn erg makkelijk te beaten.
      Maar ik wil natuurlijk ook wel eens Goud worden op PS :)
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Ha nu weet ik waarom de yoghi diamond is hahahaha :coolface:

Ps. hij zal het wel lezen :D
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin

word! ging ik weer ff tekort door de bocht, niveau is tot en met 100nl in ieder geval heel erg soft.

Alleen ps punten is inderdaad een wat moeilijker verhaal.