NL25 SH A3 top 2 pair

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      6 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG kvejkr ($25.00)
      UTG 1 salvioasso ($27.40)
      CO Hero ($29.45)
      BTN TheHague4Eve ($23.65)
      SB Etf1985 ($27.50)
      BB SonsOfLeda ($36.35)

Pre-flop: ($0.35, 6 players) Hero is CO 3:diamond: A:diamond:
      kvejkr raises to $1, salvioasso calls $1, Hero calls $1, 1 fold, Etf1985 calls $0.90, SonsOfLeda calls $0.75

Flop: 2:diamond: 3:spade: A:spade: ($5, 5 players)
      Etf1985 checks, SonsOfLeda checks, kvejkr checks, salvioasso bets $2.25, Hero raises to $7, Etf1985 folds, SonsOfLeda folds, kvejkr folds, salvioasso calls $4.75

Turn: J:heart: ($19, 2 players)
      salvioasso checks, Hero bets $20, salvioasso goes all-in $19.40

River: 6:heart: ($58.40, 2 players)

Final Pot: $57.80

standaard?
  • 16 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ik zou op de turn gaan voor Pot Control.
      Je zit in positie en je hebt het initiatief.
      De kans is aanwezig dat iemand hier een set heeft(gezien de preflop actie)

Azen is onwaarschijnlijk.
      2-2 en 3-3 zitten ook in zijn range om dit te doen.(3-3 zou wel ziek zijn om eerlijk te zijn)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik ga eerlijk gezegd liever voor protection op de turn hier, wil geen 3e schoppen of een 4/5 zien op de river, wie weet is er zelfs iemand met runnerrunner straat ofzo...

groeten
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Elke bet die je hier op de turn plaats is All-in.
      Wanneer je word gecalled zul je voor 90% altijd verslagen zijn.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      mja, zelfde op de river toch?
      en dan kan ik nog voor een moeilijkere beslissing te staan komen met een 3e flushkaart/straatkaart
      of moet ik bereid zijn de hand op te geven tegen een significante river bet?

groeten
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Vind zijn line hier never nooit een FD.
      Ten eerste bet hij al uit tegen 4 tegenstanders(wat je niet zou doen met een fd in een multiway pot, eerder passief), straight draw idem dito.

En wanneer hij nou bijvoorbeeld 8$ bet, is het een easy call en veel goedkoper.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ok, en easy fold tegen een all in?

groeten
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dan lijkt het eerder op een valuepush dan op een wanhoopspoging om de pot nog op te pakken.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      dus bereid zijn om te folden?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      dus bereid zijn om te folden?
      jup
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Op Nl25 fold ik echt geen 2 pair, hij kan hier heel goed een Ax hebben en daarmee bereid zijn broke te gaan. Ook kan je hem hier zonder reads echt niet zo makkelijk op een set zetten. Een FD en een SD zijn allebei wel mogelijk. b/c op de flop is een heel normale line voor een FD, zeker op op micro limits. Vind het echt de allergrootste onzin om op NL25 2pair te folden op zo een board. Ik ga gewoon broke hier.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      checkbehind turn en reevalueer de river? je kan nog een bluf uitlokken zo.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door markuselitus
      checkbehind turn en reevalueer de river? je kan nog een bluf uitlokken zo.
      board is veel te drawy om een freecard weg te geven. gewoon pushen op de turn en hopen dat hij called met Ax en drawt naar een 3-outer. mensen moeten het zichzelf niet zo moeilijk amken. wat doe je als je behind checkt en de river is 5? hou het simpel is mijn motto, zeker op de micro limits moet je niet te tricky doen want dat werkt toch neit aangezien mensen daar niet zo goed opletten.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      NH, PF raise lijkt mij veel eerder een AK/AQ. 22 33 zijn zo klein, ik denk dat je gewoon tegen een AK AQ zit en als je echt pech hebt AJ.

Die 22/33 zijn niet zoveel mensen die ermee een raise instappen toch? maja met A3s opzich ook al een stuk minder. Het kan

Naja moeilijk te zeggen, maar je zit supervaak tegen een AK, AQ,AJ, AT aan te hikken en die hoor je gewoon te winnen. Goede push lijkt me.
      Kbedoel wie fold hier AK/AQ nou? AQ zou ik denk ik nog wel kunnen folden. Met AK ga ik ook blut en met A3 helemaal.

helemaal met NLD peter eens!

Btw wat had hij?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      33
      AK/AQ worden wel ge3bet PF denkik ;)

groeten
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      wauw, dat verrast me wel beetje...
      Vind hem verder prima gespeeld alleen PF zou ik hem wrs. folden, maar t kan wel inds je button bent. Potcontrol is onzin op de turn sinds die pot supergroot is en druk jij het er op de river niet in doet hij het wel.
      Je kan die two pair niet laten lopen lijkt me, want je zal erg vaak tegen AK/AQ aanlopen. Die heeft beetje dezelfde lijn.
      Beetje unlucky zo.
      Naja geld zat :P
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik zou preflop folden met A:drommel

Na de flop hebt ge geen keuze imo. Ge moet namelijk inderdaad beschermen zoals sommigen al aangaven en z'n range die u verslaat is niet zo groot. Enkel voor 22 valt echt te vrezen, 33 is al heel onwaarschijnlijk (ja I know, gewoon kut dan), AJ kan ook natuurlijk
      Verder genoeg handen waar ge op voorligt, zoals AK, AQ, AT- en flush draws allerlei.
      Gaan dus :spade: