poker op een mac

• 7 antwoorden
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Partypoker op mac is uber slecht, alleen pokerstars en FTP hebben goeie mac software zo'n beetje en FTP ligt eruit, dus alleen pokerstars blijft over en ik weet niet of je daar je 50$ kan ontvangen

Btw volgens mij heeft Pokerheaven ook mac-software die best redelijk is
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Tess,

Bij de rooms waar we het startkapitaal aanbieden kun je met een Mac spelen op PartyPoker en Titan Poker via de 'instant play' optie. Laat het even weten als je tegen een probleem aanloopt, dan proberen we je te helpen. :)

@Gangstahhh Op PokerHeaven en Stars bieden we het startkapitaal helaas niet aan.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ah oke, kan je wel vertellen dat die instant play rooms echt om te janken zijn
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Ah oke, kan je wel vertellen dat die instant play rooms echt om te janken zijn
      Ideaal is idd wat anders :) , maar het eigenlijk de enige optie voor het startkapitaal, als je op een MAC speelt.
    • tesske19
      tesske19
      Bronze
      er is dus echt geen mogelijkheid om op een andere pokerroom die 50 dollar startkapitaal te krijgen? want die instant play heb ik al geprobeerd maar dat werkt voor geen meter.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tesske19
      er is dus echt geen mogelijkheid om op een andere pokerroom die 50 dollar startkapitaal te krijgen? want die instant play heb ik al geprobeerd maar dat werkt voor geen meter.
      Ik ben bang van niet . We hebben die deal met de rooms die hier staan. En van die rooms hebben, voor zover ik weet, alleen PartyPoker en Titan Poker de instant play optie.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Je kunt ook windows gaan installeren op je mac, maar tbh te veel moeite voor 50$,

Is 50$ echt zoveel geld voor je ? Anders kun je ook gewoon zelf 35 euro storten op pokerstars