Nieuw :D grappige site

• pandafun
      pandafun
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik ben tommy, 20 jaar oud. Sinds eergisteren heb ik me aangemeld en de quiz goed afgesloten. De artikelen zijn interessant en redelijk nuttig. Ik heb tot nu toe een beetje met playmoney lopen spelen, maar met echt geld is het wel een stuk beter.

Wat me opvalt is dat je wel erg safe speelt met die standaard starthandenkaarten en dergelijke. Als je deze opvolgt en dan bet met 4x de big blind + 1x voor elke call, dat je dan wel erg vaak iedereen afschrikt :D en dus geen drol wint.

Ik heb me aangemeld bij partypoker en van de 35 euro (50 dollar) "al" 48 euro gemaakt. Ik voel me redelijk trots, haha :D

Aantal vraagjes:
      * Op partypoker staat er dat ik 5 punten heb, met veel punten kan je geld krijgen bij partypoker als ik het goed begrepen heb. In poker bonus krijg je meer uitbetaald dan in cash, hoezo? Kan je de pokerbonus niet innen en vervolgens die uitcashen, als je ff "slim" probeert te zijn? Wanneer krijg je deze punten?
      * Er zijn ook anderen punten, die vermeld staan onder je activiteit, deze zijn denk ik gekoppeld aan je status brons/silver/gold op partypoker. Ik lees af dat ik deze maand al 5,390 punten binnen heb, volgens de tabel daarnaast zou ik dan al status gold (1,000) moeten hebben. Wat klopt hier niet? En hoe kom ik hier aan de punten?
      * Wat heb je aan die statussen brons/silver/gold op zowel deze site als partypoker?
      * Hoe haal ik het geld van partypoker af? Ik zie dat er nu geld gerestrict is, hoe zorg ik dat dit niet meer zo is? Heeft wsl met de punten te maken, welke? :D

Mvg,

Tommy
  • 6 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Tommy,

Welkom op het forum! Goed om te horen dat je al meteen wat winst hebt kunnen maken. :)

De starthandenkaart is gemaakt om beginners een winnende strategie te laten spelen. Vooral op de lagere limieten zal je vaak zat een heleboel callers krijgen als een standaard raise maakt. Natuurlijk is het wel zo dat je naarmate je meer ervaren wordt, je meer variatie aan je spel gaat toevoegen. :)

Over je vragen:

* Op partypoker staat er dat ik 5 punten heb, met veel punten kan je geld krijgen bij partypoker als ik het goed begrepen heb. In poker bonus krijg je meer uitbetaald dan in cash, hoezo? Kan je de pokerbonus niet innen en vervolgens die uitcashen, als je ff "slim" probeert te zijn? Wanneer krijg je deze punten?

De pokerbonus moet je vrijspelen en kun je daarom niet direct uitcashen. De cashbonus is direct beschikbaar, daarom is die ook iets lager. PartyPoints verdien je trouwens gewoon door te pokeren. :) Hier vind je nog wat meer informatie over de PartyPoints.

* Er zijn ook anderen punten, die vermeld staan onder je activiteit, deze zijn denk ik gekoppeld aan je status brons/silver/gold op partypoker. Ik lees af dat ik deze maand al 5,390 punten binnen heb, volgens de tabel daarnaast zou ik dan al status gold (1,000) moeten hebben. Wat klopt hier niet? En hoe kom ik hier aan de punten?

Zou je misschien even een screenshot kunnen maken van die punten? Ik weet namelijk niet zeker welke dit zijn.

* Wat heb je aan die statussen brons/silver/gold op zowel deze site als partypoker?

Op beide sites geldt eigenlijk dat je toegang tot meer content hebt als je een hogere status hebt. Bij ons kun je met een hogere status bijvoorbeeld meer video's zien. Hier kun je alles lezen over ons statussysteem. Op PartyPoker kun je bijvoorbeeld andere bonussen vrijspelen met een hogere status, waardoor je meer rakeback hebt. Nog wat meer info daarover staat hier.

* Hoe haal ik het geld van partypoker af? Ik zie dat er nu geld gerestrict is, hoe zorg ik dat dit niet meer zo is? Heeft wsl met de punten te maken, welke?

Je kan het startkapitaal en winsten uitcashen zodra je 100 PartyPoints haalt. Hier staan alle voorwaarden nog eens. :)
    • pandafun
      pandafun
      Bronze
      Bedankt voor je antwoorden.

De printscreen:
      http://tinypic.com/r/2hi03o9/7

"Points earned this month: 5,790", wat houdt dit in?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik denk dat ze bij Party het onderscheid tussen "." en "," niet goed kennen en ik denk dus dat jij 5,xx (VIJF) punten hebt en 1.000 (DUIZEND) punten nodig hebt voor gold.

Dit is dus een misverstandje imo.
    • pandafun
      pandafun
      Bronze
      Ahh, zoveel? Dat duurt dus nog wel even.. :P
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pandafun
      Bedankt voor je antwoorden.

De printscreen:
      http://tinypic.com/r/2hi03o9/7

"Points earned this month: 5,790", wat houdt dit in?
      Graagg gedaan. Zoals ik het kan zien op je screenshot, is het idd zo dat je 5,7 punten hebt en niet 5.700. Nog even doorpokeren dus. :)
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      gelukkig staat er bovenaan dat je 5 points hebt :)