merge gaming network accepteerd weer nieuwe US spelers

• kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Volgens een rapport van Poker Affiliate Solutions zal het Merge Gaming Network
      binnen een week weer nieuwe amerikaanse spelers toelaten op hun partnersites.

Merge sloot haar deuren begin Juni voor nieuwe amerikaanse spelers, maar deed dit in tegenstelling tot bv pokerstars, full tilt en absoluutpoker, niet op last van de overheid, maar uit eigen keus.

daar waar het merge network het grootste profijt had van het sluiten van de andere site's gaf deze groei ook problemen met de cashouttime en om dat op te vangen en zo hun orginele loyale spelers tevreden te houden sloot het zijn deuren voor nieuwe amerikaanse spelers.
      Alle betalings achterstanden zijn nu weggewerkt en dus laat het network weer amerikaanse spelers toe.
      Wel blijft de vraag natuurlijk of ze een eventuele groei nu wel aankunnen en zich dus aan hun uitbetalingsbeleid kunnen houden.

bron
  • 10 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ik vind het toch apart dat ze na alle acties van de Amerikaanse overheid, dan toch de deuren weer opengooien voor de Amerikanen. Lijkt me vragen om problemen eigenlijk.

(btw PlayersOnly zit wel op het Merge netwerk, maar accepteert geen V.S. spelers.)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ik denk dat de sluiting van die sites meer te maken heeft met witwassen van geld en grootschalige fraude dan of spelers wel of niet worden toegelaten.

Er zijn nog veel sites actief op de amerikaanse markt die NIET gesloten zijn namelijk terwijl ze iedere site afzonderlijk direct zouden kunnen sluiten.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Ik vind het toch apart dat ze na alle acties van de Amerikaanse overheid, dan toch de deuren weer opengooien voor de Amerikanen. Lijkt me vragen om problemen eigenlijk.

(btw PlayersOnly zit wel op het Merge netwerk, maar accepteert geen V.S. spelers.)
      Hoezo? Ook al kunnen ze het maar een maandje doen dan nog lijkt het me winstgevend. Bijna geen concurrentie en als ze geen boetes oid verwachten waarom niet :] .
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze

Betekent dit dan ook dat ik mijn bankroll kwijt zal raken als Merge zijn deuren sluit ?
      Of gaat dit per bedrijf, en staat mijn geld dus bij Playersonly?
      En daarbij , ik kan nergens een uitbetalings optie vinden bij playersonly, iemand hier ervaring mee ?:P

greetz
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Grunn17

Betekent dit dan ook dat ik mijn bankroll kwijt zal raken als Merge zijn deuren sluit ?
      En daarbij , ik kan nergens een uitbetalings optie vinden bij playersonly, iemand hier ervaring mee ?:P

greetz
      Players Only is een apart bedrijf vooral bekend om sportweddenschappen.
      Denk dat die heus wel wat liquiditeit hebben.

Dus in het ergste geval als Merge zou sluiten zou dat een heel ander beeld geven als Full Tilt omdat er vele verschillende skins zitten waarvan de ene uiteraard meer funds heeft als de andere.

M.b.t. het niet accepteren van Amerikanen op Players Only is dat ze die vroeger wel gewoon accepteerden dus er spelen ook gewoon nog Amerikanen op Players Only.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Uitbetalings optie zit op de playersonly.com page daar moet je inloggen met je username+Pw dan kan vind je de withdrawal optie ergens die vind je idd niet in de cashier van de lobby
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      Oorspronkelijk gepost door Grunn17

greetz
      Players Only is een apart bedrijf vooral bekend om sportweddenschappen.
      Denk dat die heus wel wat liquiditeit hebben.

Dus in het ergste geval als Merge zou sluiten zou dat een heel ander beeld geven als Full Tilt omdat er vele verschillende skins zitten waarvan de ene uiteraard meer funds heeft als de andere.

M.b.t. het niet accepteren van Amerikanen op Players Only is dat ze die vroeger wel gewoon accepteerden dus er spelen ook gewoon nog Amerikanen op Players Only.
      klopt, alleen nemen ze voorlopig in iedergeval dan, geen nieuwe US spelers aan
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Haal je geld er maar alvast af :evil:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Haal je geld er maar alvast af :evil:
      Ik vertrouw Players Only meer als Full Tilt altijd al gedaan zelfs voor Black Friday en de shutdown.

En je bezig moeten houden of het geld dat je hebt/wint wel veilig is bij een bepaalde room is volgens mij geen goede mindset. Daar wil ik mij niet eens meer mee bezighouden.

Daarentegen heb ik mijzelf wel voorgenomen als ik nog een keer een substantieel bedrag kwijtraak doordat een room zijn deuren sluit of bv.
      Neteller of Moneybookers(Skrill) dan is het klaar met online spelen.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Ik had vooafgaand al maatregelen genomen.

Schade is beperkt gebleven tot 3 x 24 dollar toernooi tickets.

Inderdaad slecht voor je mindset om te twijfelen aan de integriteit van de aanbieder.

Dringend advies, zet niet al je knaken op een pokersite....