Qq

• Lethaljan
      Lethaljan
      Bronze
      Wat vinden jullie van m'n lijn en de betsizes?

Known players:
      SB (Hero) = ($2.98)
      BB = ($1.47)
      UTG2 = ($1.18)
      MP1 = ($0.81)
      MP2 = ($3.03)
      MP3 = ($5.56)
      CO = ($4.06)
      BU = ($1.57)

Preflop: Hero is SB with Q, Q.
      UTG2 calls $0.02, 3 folds, CO raises to $0.06, BU calls $0.06, Hero raises to $0.24, 2 folds, CO calls $0.18, BU folds.

Flop: ($0.58) 6, J, 4 (2 players)
      Hero bets $0.36, CO calls $0.36.

Turn: ($1.3) 5 (2 players)
      Hero bets $0.92, CO calls $0.92.

River: ($3.14) 8 (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Final Pot: $3.14.
  • 10 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Heb je nog de suits erbij? Dan weet ik hoe drawheavy de flop is :P Verder heb je nog reads of stats op de villain?
    • Lethaljan
      Lethaljan
      Bronze
      Geen reads of stats op villain. Rainbow flop, turn is de 2e klaverenkaart.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Preflop: je wilt idd niet QQ OOP in een multiwaypot spelen dus je raised hier om het veld de dunnen en voor value. Ook initiatief krijgen is goed ofc :) Verder je size is ook goed wat 3x 3bet size + aantal callers dus hier is het 4x $0,06= $0,24. Je zou iets groter kunnen raisen naar bv $0,28 of $0,30 al beetje fishy spelers zijn.

Flop: Er zijn geen overcards dus dat is wel chill. Ik zou hier gwn betten voor value. Betsize is wel oke, zou wel iets groter kunnen naar bv $0,42.

Turn: Gwn doorbarrelen voor value tegen Jx handen of lagere handen. Hier zou ik tussen de half a 2/3 pot betten. Size is wel oke :)

River: Dit is wss een c/f. Jx of lagere showdown handen zou hij wss checken. Dus als hij hier bet ben je denk ik wel vaak beat. Verder zijn er ook niet zoveel gemiste draws.

Aanname is wel in deze hand dat villain beetje loose op 3bets called, maar ik denk dat ze niet zo snel KJ, AJ, JQ, en pp's wegleggen PF op NL2.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Mijn beoordeling zonder naar die van de coach te kijken. Hopelijk een goede als ik ze straks vergelijk ^^.

PF: Ik maak er iets meer van --> 3x0,06 + 0,06 + 0,02 + 0,02(oop) = 0,28$

Range na zijn call CO: TT,JJ,(QQ), AQ+,AQs+ (AJs), (QKs)

FLOP: cbet is ideaal hier, 2/3 pot is altijd wel goed op zulke dry boards en ja dat is du 0,36-0,38

CO callt en nieuwe range: TT,JJ,(QQ),(AJs)

TURN: Gewoon weer value bet dus 2/3 pot is mooi dusja nice bet.

Na call CO nieuwe range: Vooral de 2 vrij onwaarschijnlijke handen namelijk QQ en AJs zie ik hem vooral hebben. Heel misschien als hij fishy is callt hij TT en JJ nogmaals

RIVER: De 8 is een blank volgens mij... Hij gaat hier veel behind checken als jij checkt en je wilt nog wel value uit AJs en TT dus ik zou nog eens klein betten. Dat is dan wel bet/fold.

Nu vergelijken met de coach...........

waarom niet bet/fold op R?

Voor de rest ziet mijn beoordeling er oke uit :) oef
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      River lijkt mij eerder check/call of bet/fold. C/f vind ik wel heel erg nitty. Daarbij komt dat het SB vs CO is en CO dus misschien lichter afcalled hier.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Nah ik denk dat omdat er een four to straight ligt en als je 3 straten barrelt in een 3bet pot je niet meer zo heel veel value van een slechtere hand kan halen :)

Met welke slechtere handen of blufs zou villain hier kunnen betten dan?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RicoW
      Nah ik denk dat omdat er een four to straight ligt en als je 3 straten barrelt in een 3bet pot je niet meer zo heel veel value van een slechtere hand kan halen :)

Met welke slechtere handen of blufs zou villain hier kunnen betten dan?
      Ja inderdaad check/call is niet zo goed omdat hij handen als AJ behind zal checken.

Maar deze callt hij toch wel op een riverbet? :) En na een raise folden?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Nah je hebt naast dat ik denk dat niet heel veel minder zou callen, want ik zou eigenlijk best folden na 3barrels met TP in een 3bet pot heeft hij niet meer echt de stacksize over om te kunnen bet/folden. Als hij hier bet is hij best wel commited namelijk.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Heb over die straat heen gekeken. Tegen een unknown check ik R ook.
    • Lethaljan
      Lethaljan
      Bronze
      Bedankt allemaal! Hier steek ik weer wat van op :)