nl25 BU 99 3way pot bottom set A hoog flop

• ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Hallo,

De villian die raist en waarmee ik naar de turn ga is vrij solide en niet over aggresief. Buiten het feit dat ik de flop hier gewoon had kunnen/moeten shippen, fold je hier ever de turn?

De rede dat ik overigens de flop gewoon call is omdat ik het niet erg vind als er nog iemand mee komt naar de turn, en aangezien hij mijn cbet ook al had gecalled zag ik dat nog best gebeuren. Ik hoef ook niet te raisen voor value, turn en river heb ik nog ruimte zat om het er in te krijgen.

Ondanks het feit dat ik de turn als een slechte kaart beschouwde ga ik hier nog vrij simpel broke.

Benieuwd naar jullie mening, graag onderbouwen met een kleine handrange ( like villian bluft nooit speelt hier nooit AK en heeft altijd 2p of beter).

tnx

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      MP2 (Hero):
      $25.00
      MP3:
      $69.25
      CO:
      $13.25
      BU:
      $24.67
      SB:
      $34.90
      BB:
      $28.03
      UTG2:
      $25.35
      MP1:
      $13.60

Preflop: Hero is MP2 with 9, 9.
      2 folds, Hero raises to $0.75, MP3 calls $0.75, CO folds, BU calls $0.75, 2 folds, BB folds.

Flop: ($2.6) A, T, 9 (3 players)
      Hero bets $1.75, MP3 calls $1.75, BU raises to $6.25, Hero calls $4.50, MP3 folds.

Turn: ($16.85) A (2 players)
      Hero checks, BU bets $8.01, Hero raises to $18.00(All-In), BU calls $9.66.

River: ($52.52) 5 (2 players)

Final Pot: $52.52.

Results follow:

Hero shows a full-house, nines full of aces(9d 9s).

BU shows a full-house, aces full of nines(Ah 9h).

BU wins with a full-house, aces full of nines(Ah 9h).
  • 5 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik zou hier gwn broke gaan op de flop om de volgende reden:

De gene achter jou called toch niet na al deze actie met een simpele Ax. Hij called dus met two pair + wat hij wss ook wel doet als je pushed.

En anders laat je mensen met een OESD goedkoop drawen wat niet goed is. Als degene achter je JQ of 78 heeft kan hij heel goedkoop drawen.

Naast dat als villain two pair heeft elke J,Q en K een scarecard kan zijn. Ook nog een T of een A oid zijn scary voor bepaalde two pair handen. Daarom gwn shoven hier :)
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ric0tjuh24
      Buiten het feit dat ik de flop hier gewoon had kunnen/moeten shippen, fold je hier ever de turn?

of met andere woorden: AS PLAYED, wat zou je op de turn doen? :)

zou je nog weg kunnen komen op de turn doordat villian een wel erg sterke range rept ...
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Sorry overheen gelezen :P wss als je villains raise range zou bekijken op de flop dan bestaat deze uit two pairs (AT A9 en T9) en hogere sets. Dus hoogstwaarschijnlijk ben je wel beat hier.. Maar dunno of ik zou kunnen folden :P Maar ik denk wel dat je vaak beat bent..
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Vind het wel ok gespeeld,
      Flop kun je gaan 3betten maar hoeft niet. Je moet niet echt gaan protecten omdat er enkel een straight draw ligt en je met een raise gewoon alle slechtere handen gaat wegjagen buiten AT en een onwaarschijnlijke A9.
      Turn is dan niet zo een heel fijne kaart voor jou omdat AT en A9 jou nu ook beat hebben maar hij kan evengoed Ax hebben waar hij broke mee wilt gaan dus folden doe ik hier zeker ook nooit, dit is gewoon een cooler, in al de andere gevallen dat die A niet komt betaalt hij jou gewoon altijd af
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      ok, het idee van folden had overigens niet met de uitkomst te maken.

Had met mn sweater al een spoed-debat over Fold toen ik de turn nog moest shippen.